Piotrzc Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Witam. Znajomy sprawdził mi logi i stwierdził że to przepływka. Silnik wchodzac w obroty koło 3tyś piąty bieg traci moc,po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wraca do normy. EGR zaślepiony, klapa gasząca nowa, przewody ciśnienia całe. Audi A4 B7 2005r 2.0 TDI model BLB http://vaglog.pl/log_281725,html
spanky Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Witam. Znajomy sprawdził mi logi i stwierdził że to przepływka. Silnik wchodzac w obroty koło 3tyś piąty bieg traci moc,po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wraca do normy. EGR zaślepiony, klapa gasząca nowa, przewody ciśnienia całe. Audi A4 B7 2005r 2.0 TDI model BLB http://vaglog.pl/log_281725,html Po pierwsze niestety znajomy nie ma bladego pojecia o diagnostyce Po drugie zrob prawidlowo logi
Piotrzc Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Witam. Znajomy sprawdził mi logi i stwierdził że to przepływka. Silnik wchodzac w obroty koło 3tyś piąty bieg traci moc,po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu wraca do normy. EGR zaślepiony, klapa gasząca nowa, przewody ciśnienia całe. Audi A4 B7 2005r 2.0 TDI model BLB http://vaglog.pl/log_281725,html Po pierwsze niestety znajomy nie ma bladego pojecia o diagnostyce Po drugie zrob prawidlowo logi Aha,. W niedziele umówiłem się z chłopakami z forum którzy mają pojęcie więc powinni mi pomóc. Dzięki jak dowiem się czemu trace moc na 5 biegu to napiszę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się