Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o ocenę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

jakiś czas temu zaślepiłem EGR, auto inaczej oddaje moc i prośba o ocenę czy wszystko OK.
1.9 TDI AWX, 131 KM, jedyna modyfikacja to zdjęcie i zaślepienie wężyka podciśnienia od EGR.
Logi były robione w 2 osoby, w pochmurny dzień :D
Są to moje pierwsze logi także proszę o wyrozumiałość :)

Dodatkowo w VAG w sekcji ENGINE mam następujący błąd:

17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus
P1586 - 35-10 - - - Intermittent

po usunięciu od nowa wyskakuje.

Statyczne:
000 -> http://vaglog.pl/log_281937.html
023 -> http://vaglog.pl/log_281949.html
018 -> http://vaglog.pl/log_281948.html
013 -> http://vaglog.pl/log_281947.html
001 -> http://vaglog.pl/log_281939.html

BS:
011 -> http://vaglog.pl/log_281945.html
000 -> http://vaglog.pl/log_281936.html

Dynamiczne:
011 -> http://vaglog.pl/log_281946.html
010 -> http://vaglog.pl/log_281944.html
008 -> http://vaglog.pl/log_281943.html
004 -> http://vaglog.pl/log_281942.html
003 -> http://vaglog.pl/log_281941.html
003, 011 -> http://vaglog.pl/log_281940.html
001 -> http://vaglog.pl/log_281938.html

Statyczne i BS około minuty na biegu jałowym bez świateł i żadnego obciążenia.
Dynamiczne od 1500 do 4000 rpm na 3 biegu.
Gorąca prośba o ocenę stanu silnika i więcej info na temat błędu :)

Opublikowano

Błąd to chyba od poduszki silnika.

Pompki wyglądają w porządku.

Turbo trochę późno wstaje.

Coś się dzieje z autem?

Opublikowano

turbo troche pozno wstaje jak na AWX-a

reszta ok

blad od poduszki silnika ... albo poduszka zdechla albo urwal sie kabel od czujnika

Opublikowano (edytowane)

Co może być przyczyną tego że turbo za późno wstaje? Dużo za późno? Odkąd pamiętam łapała od około 1800rpm.
Powinno mnie to zaniepokoić? Może to być związane z tym odpięciem wężyka EGR, a nie pełnym zaślepieniem blaszką?

Co do puchy silnika - to może faktycznie padła. Kończy mi się dwumasa, bo auto szarpie przy ruszaniu, pewnie to ją dobiło.
Co o tym sądzicie?

Generalnie logi robione kontrolnie, żeby sprawdzić czy wszystko OK.

Edytowane przez Mavver
Opublikowano

Sprawdź węże podciśnieniowe, czy nie są popękane, sparciałe, może luźny króciec tandem pompy.

Opublikowano (edytowane)

Wężę wyglądają OK, w weekend dobiorę się pod machę, bo może wreszcie nie będzie padać, więc dokładnie zbadam temat.
Ewentualnie, turinba była regenerowana - może to jest przyczyna? Czytałem, że mogli ustawić sztangą żeby łapała wyżej - możliwe?
Gdzie zlokalizuję tę sztange? Zdjęcie bardzo mile widziane :)

Edytowane przez Mavver
Opublikowano

Jak otworzysz machę to po lewej stronie będzie gruszka a pod nią sztanga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...