Mavver Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Cześć,jakiś czas temu zaślepiłem EGR, auto inaczej oddaje moc i prośba o ocenę czy wszystko OK.1.9 TDI AWX, 131 KM, jedyna modyfikacja to zdjęcie i zaślepienie wężyka podciśnienia od EGR.Logi były robione w 2 osoby, w pochmurny dzień Są to moje pierwsze logi także proszę o wyrozumiałość Dodatkowo w VAG w sekcji ENGINE mam następujący błąd: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittentpo usunięciu od nowa wyskakuje. Statyczne:000 -> http://vaglog.pl/log_281937.html023 -> http://vaglog.pl/log_281949.html018 -> http://vaglog.pl/log_281948.html013 -> http://vaglog.pl/log_281947.html001 -> http://vaglog.pl/log_281939.html BS:011 -> http://vaglog.pl/log_281945.html000 -> http://vaglog.pl/log_281936.htmlDynamiczne:011 -> http://vaglog.pl/log_281946.html010 -> http://vaglog.pl/log_281944.html008 -> http://vaglog.pl/log_281943.html004 -> http://vaglog.pl/log_281942.html003 -> http://vaglog.pl/log_281941.html003, 011 -> http://vaglog.pl/log_281940.html001 -> http://vaglog.pl/log_281938.htmlStatyczne i BS około minuty na biegu jałowym bez świateł i żadnego obciążenia.Dynamiczne od 1500 do 4000 rpm na 3 biegu.Gorąca prośba o ocenę stanu silnika i więcej info na temat błędu
lukasz51237 Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Błąd to chyba od poduszki silnika. Pompki wyglądają w porządku. Turbo trochę późno wstaje. Coś się dzieje z autem?
spanky Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 turbo troche pozno wstaje jak na AWX-areszta okblad od poduszki silnika ... albo poduszka zdechla albo urwal sie kabel od czujnika
Mavver Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 (edytowane) Co może być przyczyną tego że turbo za późno wstaje? Dużo za późno? Odkąd pamiętam łapała od około 1800rpm.Powinno mnie to zaniepokoić? Może to być związane z tym odpięciem wężyka EGR, a nie pełnym zaślepieniem blaszką?Co do puchy silnika - to może faktycznie padła. Kończy mi się dwumasa, bo auto szarpie przy ruszaniu, pewnie to ją dobiło.Co o tym sądzicie?Generalnie logi robione kontrolnie, żeby sprawdzić czy wszystko OK. Edytowane 16 Października 2016 przez Mavver
lukasz51237 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Sprawdź węże podciśnieniowe, czy nie są popękane, sparciałe, może luźny króciec tandem pompy.
Mavver Opublikowano 21 Października 2016 Autor Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Wężę wyglądają OK, w weekend dobiorę się pod machę, bo może wreszcie nie będzie padać, więc dokładnie zbadam temat.Ewentualnie, turinba była regenerowana - może to jest przyczyna? Czytałem, że mogli ustawić sztangą żeby łapała wyżej - możliwe?Gdzie zlokalizuję tę sztange? Zdjęcie bardzo mile widziane Edytowane 21 Października 2016 przez Mavver
lukasz51237 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 Jak otworzysz machę to po lewej stronie będzie gruszka a pod nią sztanga.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się