korect Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 od dłuższego czasu zasieg centralnego z kluczyka był tak ograniczony, że aby otworzyć samochód musiałem kluczyk zbliżyć do szyby. wymiana baterii na nic sie zdała. aż nastał ten dzień kiedy opcja ta całkowicie padła, dioda w kluczu miga a centralny ani drgnie. pozostało mi więc póki co przejśc na otwieranie autka z zamka. i tu się niezmiernie zdziwiłem albowiem po przekręceniu kluczyka zamiast - jak to w normalnych autach z centralnym - wszytkich drzwi, odblokowują się tylko te od kierowcy, mało tego - rygielek zamiast iśc w górę automatycznie, robi to opornie pod naporem mojej siły ( z zamykaniem jeszcze gorzej). pozostałe drzwi otworzyć muszę za pomocą przycisku do blokowania drzwi od wewnątrz. zamykanie wymaga ode mnie tego samego lecz w odwrotnej kolejności oczywiście :-D stąd też pytanka do Was: 1.jak to u Was wygląda z podczas otwierania auta kluczykiem w zamku, otwiera wszystkie drzwi czy, jak u mnie, tylko te w których mamy włożony kluczyk?? 2.naprawialiście ktoś z Was padnięty centralny w kluczu?? co nalezy wimienić i jakie koszty z tym są związane z góry dzięki
Wihajster Opublikowano 23 Grudnia 2008 Opublikowano 23 Grudnia 2008 1.jak to u Was wygląda z podczas otwierania auta kluczykiem w zamku, otwiera wszystkie drzwi czy, jak u mnie, tylko te w których mamy włożony kluczyk?? otwieraja sie wszystkie drzwi
korect Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2008 dzisiaj z ciekawości obadałem wszystkie możliwości i wygląda to następująco: zamykanie od środka - ryglują się wszystkie drzwi poza drzwiami kierowcy, kluczyk w bagażniku - otwiera i zamyka cały samochód kluczyk w drzwiach pasażera - otwiera i zamyka tylko drzwi pasażera kluczyk w drzwiach kierowcy - otwiera i zamyka tylko drzwi kierowcy, z tą różnicą że w drzwiach pasażera po przekręceniu klucza słychac mechanizm podnoszący/opuszczający rygielek natomiast w przypadku drzwi kierowcy rygielek opuszcza/podnosi się nie dzięki mechanizmowi lecz poprzez obracanie klucza siłą. wniosek z tego taki iż mało tego że padło coś odpowiedzialne za przekazanie sygnału do centralnego to dodatkowo uszkodzeniu uległ jakiś przekaźnik odpowiedzialny za ruch rygielka w drzwiach kierowcy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się