rafal9119 6 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Siemanko panowie mam takie pytanie po przejechaniu autem 13 km i jego zgaszeniu wydech pęka i strzela tak jakby miał ze 300 C. Macie tak samo w 1.8T? Edytowane 6 Listopada 2016 przez rafal9119 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 ja tak mialem, po wycieciu kata odglosy zginely Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 niby co kat zapchany czy jak? czy raczej coś z mieszanką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 To normalny obiaw stugnacego metalu. Moze gdzies na laczeniu rury pryka jak stygnie. Jak mowisz ze po 13km to moze byc kat, nie musi byc zapchany zeby tak strzelal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 no nie wiem jakoś mi sie nie wydaje żeby to wina kata była. nigdy dotąd nie spotkałem sie z czymś takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandyta928 4 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 mozesz zrobic statycznie i dynamiczne logi sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Druga sonde mam uszkodzona ale podobno ona tulko bada stan kata i nie ma wplywu na spalanie po przejechaniu paru km przy obrotach (2-2,5) tyś obr turbo robi sie delikatnie czerwone. a druga sprawa ta mass flow na vagu pakazuje max 10g/s. gdzie tu szukac problemu?? Sprawdzalem przy dynamicznej jezdzie i tylko strona goraca turbo jest czerwona . Katalizator manormalny kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 a druga sprawa ta mass flow na vagu pakazuje max 10g/s przy jakim obciążeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 2-3 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) przy pełnym bucie powinna pokazywać 95-105 g/s (ciężko jest w starych samochodach osiągnąć 105 g/s u mnie pokazywał 103 g/s) mi przy 3 tyś pokazywała 50-55 g/s chyba nie jestem pewny w 100% tu się tego doczytasz @kamil dobrze to opisał Edytowane 7 Listopada 2016 przez TomOskroba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donalex 0 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 przy pełnym bucie powinna pokazywać 95-105 g/s (ciężko jest w starych samochodach osiągnąć 105 g/s u mnie pokazywał 103 g/s) mi przy 3 tyś pokazywała 50-55 g/s chyba nie jestem pewny w 100% tu się tego doczytasz @kamil dobrze to opisał On ma 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomOskroba 8 Opublikowano 7 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Matko bosko nie zauważyłem :C sorry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się