komarekanen 0 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Jak w temacie. Mam problem z turbina, budzi się ona po ok 2 sek. po wciśnięciu pedalu gazu, nie zależnie od obrotów . Nie wiem czy to problem ze sterowaniem, czy sama turbina . Dolaczam komplet logów . Audi A4 B51.9 TDi 110 KM 81kW AFN STATYCZNE: Grupa 004: http://vaglog.pl/log_279858.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_279859.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_279860.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_279861.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_279862.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_279863.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_279857.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_279856.html Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_279855.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_279853.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_279854.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_279852.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_279851.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_279850.html Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_279849.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_279844.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_279843.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_279842.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_279841.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Nie wiem czego ty oczekujesz ..Patrząc na logi nie jest źle...Jedynie dawka paliwa mogła by być trochę większa ... Moze ktoś coś doda jeszcze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 to nie turbina tylko dwumasa, zanim sie ułoży to jest taki efekt chwilowego laga,nic z tym nie zrobisz, co do logów to sprawdz cały dolot czy niema dziury, przepływka troche za duzo mierzy, dawke mozna by skorygowac na 3mg,kąt wtrysku koniecznie do poprawienia bo opóźniony, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 to nie turbina tylko dwumasa, zanim sie ułoży to jest taki efekt chwilowego laga że co? Coś się turbo przycina, widać, że nie może się ciśnienie ułożyć. Ściągnij gruszkę i zobacz jak chodzi geometria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarekanen 0 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Czy dawkę paliwa można ustawić Vagiem na 3mg? Geometria chodzi jak trzeba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca2309 1 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 bo to nie geometria, sprawdz czy dzury niemasz w dolocie, zobacz przy ssacym ten kwałek łącznika od spodu lubi pekac, vagiem ustawisz jesli nastawy nie były zmieniane, ale lepiej mechanicznie ustawic ruszajac natawnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komarekanen 0 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2016 Można zamknąć ogarnięte . Winny był przepływomierz , który padł . Wymieniony = brak problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się