wojtf23 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Witam. Mam pytanie bo nie wiem czy to jest normalne czy nie. Mam Paska z tym silnikiem. I odkąd go mam nigdy mi się nie zapaliła konewka pomarańczowa i przez to raz w trasie przy redukcji i szybkim wyprzedzaniu zapaliła mi się konewka czerwona, głośny pisk i napis STOP na liczniku. Zatrzymałem się szybko na stacji sprawdzam stan oleju a tu zon brak oleju na bagnecie. Szybko tata poleciał po olej i dolewamy litr oleju. Czekam chwilę i dalej brak na bagnecie. Już mi się gorąco zrobiło. Tata poleciał po kolejną litrówkę i dolałem ale już 0,5 litra. Po tej sytuacji pojechałem do brata wymienić czujnik poziomu oleju w misce. Po wymianie dalej mi nie pokazywało nigdy pomarańczowej konewki - być może nie dopuszczałem do niskiego stanu oleju. Ale głównie mi chodzi o to że kupiłem sobie niedawno klon-a vcds-a i sprawdzając temp. silnika w kompie silnika w jednym bloku pomiarowym gr. 134 była temp. oleju -60 stopni C. Wszedłem jeszcze w instruments 17 i w bloki pomiarowe i w grupie 003 nie ma nic kompletnie ani temp. ani ile jest oleju. Czy to jest normalne????? bo u was w tematach widziałem że pokazywało wam temp. i ilość oleju. Załączam zdjecia Temat rozwiązany. Winą był wyłączony czujnik w liczniku. Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się