wojtf23 Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Witam. Mam pytanie bo nie wiem czy to jest normalne czy nie. Mam Paska z tym silnikiem. I odkąd go mam nigdy mi się nie zapaliła konewka pomarańczowa i przez to raz w trasie przy redukcji i szybkim wyprzedzaniu zapaliła mi się konewka czerwona, głośny pisk i napis STOP na liczniku. Zatrzymałem się szybko na stacji sprawdzam stan oleju a tu zon brak oleju na bagnecie. Szybko tata poleciał po olej i dolewamy litr oleju. Czekam chwilę i dalej brak na bagnecie. Już mi się gorąco zrobiło. Tata poleciał po kolejną litrówkę i dolałem ale już 0,5 litra. Po tej sytuacji pojechałem do brata wymienić czujnik poziomu oleju w misce. Po wymianie dalej mi nie pokazywało nigdy pomarańczowej konewki - być może nie dopuszczałem do niskiego stanu oleju. Ale głównie mi chodzi o to że kupiłem sobie niedawno klon-a vcds-a i sprawdzając temp. silnika w kompie silnika w jednym bloku pomiarowym gr. 134 była temp. oleju -60 stopni C. Wszedłem jeszcze w instruments 17 i w bloki pomiarowe i w grupie 003 nie ma nic kompletnie ani temp. ani ile jest oleju. Czy to jest normalne????? bo u was w tematach widziałem że pokazywało wam temp. i ilość oleju. Załączam zdjecia Temat rozwiązany. Winą był wyłączony czujnik w liczniku. Temat do zamknięcia.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now