ryba9112 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam, mam prośbę o ocenę logów, ogólny stan silnika uważam za dobry, oprócz tego, że czasem puści sobie dymek. Auto jest 60 tys. po chipie. Z góry dziękuję. Logi statyczne: -http://vaglog.pl/log-000_a357Z.html -http://vaglog.pl/log-001_qwJ8U.html -http://vaglog.pl/log-003_g3PtO73.html -http://vaglog.pl/log-004_XJb46t.html -http://vaglog.pl/log-013_RbE1TD.html -http://vaglog.pl/log-023_Qh2s7N.html BS-y: -http://vaglog.pl/log-000_QCvfB.html -http://vaglog.pl/log-011_QuEEIi.html -http://vaglog.pl/log-003_it1ee.html Logi dynamiczne: -http://vaglog.pl/log-000_KunvQs.html -http://vaglog.pl/log-001_x07gxz.html -http://vaglog.pl/log-003_9bfgH.html -http://vaglog.pl/log-004_7eFPb27.html -http://vaglog.pl/log-008_C3Mb4.html -http://vaglog.pl/log-010_94r81.html -http://vaglog.pl/log-011_x7UY1j.html
ryba9112 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 Czy jazda z taka synchronizacją będzie miała zły wpływ na stan i osiągi silnika? Czy powinienem ją jak najszybciej wyregulować?
car_diag_cork Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Regulacja to 20 minut roboty więc warto to ustawić tak jak powinno być. Edytowane 13 Listopada 2016 przez car_diag_cork
ryba9112 Opublikowano 13 Listopada 2016 Autor Opublikowano 13 Listopada 2016 A tak ogólnie turbo i pompki polatają jeszcze?Dzięki bardzo za poświęcony czas.
baca2309 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) sprawdz jak geometria chodzi,takie doładowanie przy 2000obr ze jest narażona uszczelka przepływka za duzo mierzy i spora tem płynu, nie puchna ci węże przypałowaniu? Edytowane 13 Listopada 2016 przez baca2309
ryba9112 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 O jaką uszczelke chodzi baca2309? Szczerze mówiąc jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę, dopiero zaczynam ogarynać podstawy, pół roku temu silnik był sprawdzany w warsztacie i stwierdzili uszkodzony termostat, natomiast co do kondycji serducha i osprzętu zapewniali że jest w bardzo dobrej kondycji (a4 ma ponad 300 tys). Póki co autko uzytkuje się wzorowo, i nic niepokojącego nie zauważyłem, no prócz dymka od niedawna.
baca2309 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 300tys to nic:) jak był wlasciwie eksploatowany to sie dotarł dopiero:D słuchaj turbo owiele za dużo ładuje przy 2tys, przez to jest narazona uszczelka pod głowica, trzeba to ogarnac
ryba9112 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Ile powinno wynosić ładowanie turbo przy 2000obr? co mam z tym zrobić?
baca2309 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Nie wieceu jak 1,5 bara, sprawdz geometrie
ryba9112 Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 Czyli żeby sprawdzić geometrie trzeba wyciągnąć turbo?
baca2309 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 nie sciagasz sztange i ruszasz tym bolcem i sprawdzasz czy chodzi płynnie u jaki ma zakres
ryba9112 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Opublikowano 15 Listopada 2016 Ok. To ogarne dopiero w święta bo teraz nie mam możliwości. Jeźeli nie chodzi płynnie to czysczonko? Czy to może być przyczyną puszczania dymu?
baca2309 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 tak czyszconko,musisz cały dolot przejrzeć czy dziury niema
ryba9112 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Opublikowano 16 Listopada 2016 Ok. Dzięki za cenne rady. Jak to ogarne to wrzucę nowe logi ;-) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się