ryba9112 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Witam, mam prośbę o ocenę logów, ogólny stan silnika uważam za dobry, oprócz tego, że czasem puści sobie dymek. Auto jest 60 tys. po chipie. Z góry dziękuję. Logi statyczne: -http://vaglog.pl/log-000_a357Z.html -http://vaglog.pl/log-001_qwJ8U.html -http://vaglog.pl/log-003_g3PtO73.html -http://vaglog.pl/log-004_XJb46t.html -http://vaglog.pl/log-013_RbE1TD.html -http://vaglog.pl/log-023_Qh2s7N.html BS-y: -http://vaglog.pl/log-000_QCvfB.html -http://vaglog.pl/log-011_QuEEIi.html -http://vaglog.pl/log-003_it1ee.html Logi dynamiczne: -http://vaglog.pl/log-000_KunvQs.html -http://vaglog.pl/log-001_x07gxz.html -http://vaglog.pl/log-003_9bfgH.html -http://vaglog.pl/log-004_7eFPb27.html -http://vaglog.pl/log-008_C3Mb4.html -http://vaglog.pl/log-010_94r81.html -http://vaglog.pl/log-011_x7UY1j.html
ryba9112 Posted November 13, 2016 Author Posted November 13, 2016 Czy jazda z taka synchronizacją będzie miała zły wpływ na stan i osiągi silnika? Czy powinienem ją jak najszybciej wyregulować?
car_diag_cork Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 (edited) Regulacja to 20 minut roboty więc warto to ustawić tak jak powinno być. Edited November 13, 2016 by car_diag_cork
ryba9112 Posted November 13, 2016 Author Posted November 13, 2016 A tak ogólnie turbo i pompki polatają jeszcze?Dzięki bardzo za poświęcony czas.
baca2309 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 (edited) sprawdz jak geometria chodzi,takie doładowanie przy 2000obr ze jest narażona uszczelka przepływka za duzo mierzy i spora tem płynu, nie puchna ci węże przypałowaniu? Edited November 13, 2016 by baca2309
ryba9112 Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 O jaką uszczelke chodzi baca2309? Szczerze mówiąc jestem laikiem jeżeli chodzi o mechanikę, dopiero zaczynam ogarynać podstawy, pół roku temu silnik był sprawdzany w warsztacie i stwierdzili uszkodzony termostat, natomiast co do kondycji serducha i osprzętu zapewniali że jest w bardzo dobrej kondycji (a4 ma ponad 300 tys). Póki co autko uzytkuje się wzorowo, i nic niepokojącego nie zauważyłem, no prócz dymka od niedawna.
baca2309 Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 300tys to nic:) jak był wlasciwie eksploatowany to sie dotarł dopiero:D słuchaj turbo owiele za dużo ładuje przy 2tys, przez to jest narazona uszczelka pod głowica, trzeba to ogarnac
ryba9112 Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 Ile powinno wynosić ładowanie turbo przy 2000obr? co mam z tym zrobić?
baca2309 Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 Nie wieceu jak 1,5 bara, sprawdz geometrie
ryba9112 Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 Czyli żeby sprawdzić geometrie trzeba wyciągnąć turbo?
baca2309 Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 nie sciagasz sztange i ruszasz tym bolcem i sprawdzasz czy chodzi płynnie u jaki ma zakres
ryba9112 Posted November 15, 2016 Author Posted November 15, 2016 Ok. To ogarne dopiero w święta bo teraz nie mam możliwości. Jeźeli nie chodzi płynnie to czysczonko? Czy to może być przyczyną puszczania dymu?
baca2309 Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 tak czyszconko,musisz cały dolot przejrzeć czy dziury niema
ryba9112 Posted November 16, 2016 Author Posted November 16, 2016 Ok. Dzięki za cenne rady. Jak to ogarne to wrzucę nowe logi ;-) Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now