Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[BLB] lopatki w turbo, samo turbo czy zawor n75?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Objawy po czesci jak dla zapieczonych lopatek tylko, ze nie jezdze jak dziadek i wierzyc mi sie nie chce ze to lopatki sie zapiekly.

1. przy zmianie biegu z 5 na 6 i predkosciach rzedu 120-140 km/h wpada w tryb awaryjny. Wpada w tryb awaryjny w momencie wrzucenia sprzegla celem zmiany biegu. Jesli grzeje na 5 biegu np od 120 do 140 km/h i nie robie redukcji tylko puszczam gaz i zwalniam na biegu to awaryjnego nie ma.

2. czesto jest mulowaty i nie przyspiesza jak powinien. Szczegolnie na trzecim biegu jak turbina sie zalacza. Wydaje mi sie ze w 9/10 przypadkow nie idzie jak powinien.

3. turbina zalacza sie pozniej. Powinna chyba od ok 1800 a zalacza sie od 2100. Im dluzej jezdze z tym problemem tym pozniej zalacza sie turbo.

4. Komp pokazuje tylko blad przeladowania w przypadku wystapienia sytuacji jak w pkt 1

5. turbina zaczela delikatnie pogwizdywac po wymianie oleju. Leje motula 5w40 od dzika.

Jak zdiagnozowac problem na 100% by nie wdawac sie niepotrzebnie w koszty. Mam problem ze zrobieniem logow.

edit

1. egr sprawny

2. przeplywka sprawna

3. czujnik cisnienia doladowania sprawny

Edytowane przez mravel
Opublikowano

jak masz mozliwosc to podmien N75. lub w\zdemontuj swoj i go przepłukaj np WD40 i delikatnie przedmuchaj - zamontuj i testuj

Opublikowano

Oprócz tego co prawdę rzecze Soto sprawdź wężyki podciśnień do i od zaworku N75.

Opublikowano

I tu jest pies pogrzebany, możliwe że to uszczelka pokrywy zaworów lub właśnie wężyk podcisnienia

Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja obstawiam N75 do wymiany.

Opublikowano

sprawdzalem wezyki jezykiem i trzyma cisnienie. Nie wiem jak gruszka. Uszczelka pod klawiatura byla w oplakanym stanie i jej wymiana ozywila auto. SotoM juz mnie zmartwil, zebym nie popadl w samozachwyt, bo to niekoniecznie rozwiazalo problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...