mravel Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 (edited) Objawy po czesci jak dla zapieczonych lopatek tylko, ze nie jezdze jak dziadek i wierzyc mi sie nie chce ze to lopatki sie zapiekly. 1. przy zmianie biegu z 5 na 6 i predkosciach rzedu 120-140 km/h wpada w tryb awaryjny. Wpada w tryb awaryjny w momencie wrzucenia sprzegla celem zmiany biegu. Jesli grzeje na 5 biegu np od 120 do 140 km/h i nie robie redukcji tylko puszczam gaz i zwalniam na biegu to awaryjnego nie ma. 2. czesto jest mulowaty i nie przyspiesza jak powinien. Szczegolnie na trzecim biegu jak turbina sie zalacza. Wydaje mi sie ze w 9/10 przypadkow nie idzie jak powinien. 3. turbina zalacza sie pozniej. Powinna chyba od ok 1800 a zalacza sie od 2100. Im dluzej jezdze z tym problemem tym pozniej zalacza sie turbo. 4. Komp pokazuje tylko blad przeladowania w przypadku wystapienia sytuacji jak w pkt 1 5. turbina zaczela delikatnie pogwizdywac po wymianie oleju. Leje motula 5w40 od dzika. Jak zdiagnozowac problem na 100% by nie wdawac sie niepotrzebnie w koszty. Mam problem ze zrobieniem logow. edit 1. egr sprawny 2. przeplywka sprawna 3. czujnik cisnienia doladowania sprawny Edited November 13, 2016 by mravel
SotoM Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 jak masz mozliwosc to podmien N75. lub w\zdemontuj swoj i go przepłukaj np WD40 i delikatnie przedmuchaj - zamontuj i testuj
Pawelkiwi Posted November 19, 2016 Posted November 19, 2016 Oprócz tego co prawdę rzecze Soto sprawdź wężyki podciśnień do i od zaworku N75.
mravel Posted November 30, 2016 Author Posted November 30, 2016 I tu jest pies pogrzebany, możliwe że to uszczelka pokrywy zaworów lub właśnie wężyk podcisnienia Wysłane z mojego Z10 przy użyciu Tapatalka
mravel Posted December 7, 2016 Author Posted December 7, 2016 sprawdzalem wezyki jezykiem i trzyma cisnienie. Nie wiem jak gruszka. Uszczelka pod klawiatura byla w oplakanym stanie i jej wymiana ozywila auto. SotoM juz mnie zmartwil, zebym nie popadl w samozachwyt, bo to niekoniecznie rozwiazalo problem.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now