pimpam Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Witam panowie. Dziś w końcu dostałem kabelek i odrazu sprawdziłem błędy. Pare ich było skasowałem je oczywiście ale jeden wraca, a mianowicie taki: 1 Fault Found:5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit P2103 00 [036] - Signal High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 170755 km Date: 2016.11.14 Time: 21:54:20 Czy ktoś może mi to rozjaśnić? i jak się z tym uporać? Edytowane 15 Listopada 2016 przez pimpam
pilKOZAK Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Siłownik przepustnicy zaworu Module (J338): Obwód silnikaP2103 00 [036] - Sygnał wysoki Silniczek w przepustnicy padł albo zębatka połamana/zasyfiona może czyszczenie coś pomoże.
pimpam Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Więc jeśli czyszczenie pomoże to ok a jeśli nie to co? czeka mnie wymiana przepustnicy?czy coś się da z tym zdziałać? Chciałem filtr DPF wypalić i nie dało się z powodów bezpieczeństwa o ile dobrze pamiętam. Przypuszczam, że to przez ten błąd...... Edytowane 14 Listopada 2016 przez pimpam
skotmen Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Jak masz jakiś błąd w silniku to nie wypalisz dpfa
pimpam Opublikowano 14 Listopada 2016 Autor Opublikowano 14 Listopada 2016 A ten błąd który napisałem oznacza ten siłownik przepustnicy czy to może być też coś innego? a jeśli to te trybki się wysypały to tylko mnie ratuje nowa przepustnica?
skotmen Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 tutaj poczytaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/319193-czyszczenie-zaworu-egr-i-przepustnicy/
pimpam Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 (edytowane) Czytałem już tamten temat i nawet czyściłem 2 dni temu przepustnice i egr z tym, że egr rozebrałem , a przepustnicy nie.....no to nic po pracy znowu zdejmę przepustnice tym razem ją rozkręcę i zobaczę co to z tymi trybami jest, mam nadzieję, że będzie żyć. Dam znać co i jak. Więc tak rozkręciłem przepystnice w środku olej zalana cała, zabieram się za czyszczenie i suszenie mam nadzieje będzie żyła.... chyba to było powodem błędu i złej pracy przepustnicy..... wyczyszcze i dam znać co z tego wyszło, a jeśli koledzy macie jakieś sugestie to chętnie przeczytam. No i lipa. Auto nie odpala i wywala mi taki błąd Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clbControl Module Part Number: 03L 906 022 HW: 03L 906 022 B Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 5501 Software Coding: 0104002C18072020 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022 A01007 (AU48) ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod VCID: 62D58A6F244F489269B4ECD-80361 Fault Found:5306 - Throttle Position Sensor (G69) P0122 00 [036] - Signal too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 170763 km Date: 2016.11.15 Time: 21:51:47Readiness: 0 0 0 0 1 Wogóle nie słychać żeby ten silniczek pracował w przepustnicy....Czyli rozumiem, że kłania się nowa przepustnica tak? Tu niby coś z czujnikiem położenia przepustnicy ale to on chyba w przepustnicy jest tak? tylko przez to by wogóle zapalić nie chciał??? Proszę jakąś mądrą głowe o odpowiedź. Pozdrawiam A powie mi ktoś może jak w VCDS uruchomić test przepustnicy? Sprawa załatwiona. Przepustnica uratowana. Wszystko śmiga. Pomogła kąpiel w silnym czyściwie i suszenie. wyżarło olej i syf i wszystko śmiga. Edytowane 15 Listopada 2016 przez pimpam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się