Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 5293 a po nim 5306 - Throttle Position Sensor (G69) P0122 00 [036] - Signal too Low


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie. Dziś w końcu dostałem kabelek i odrazu sprawdziłem błędy. Pare ich było skasowałem je oczywiście ale jeden wraca, a mianowicie taki:

1 Fault Found:

5293 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit
P2103 00 [036] - Signal High
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 170755 km
Date: 2016.11.14
Time: 21:54:20

Czy ktoś może mi to rozjaśnić? i jak się z tym uporać?

Edytowane przez pimpam
Opublikowano

Siłownik przepustnicy zaworu Module (J338): Obwód silnika
P2103 00 [036] - Sygnał wysoki

Silniczek w przepustnicy padł albo zębatka połamana/zasyfiona może czyszczenie coś pomoże.

Opublikowano (edytowane)

Więc jeśli czyszczenie pomoże to ok a jeśli nie to co? czeka mnie wymiana przepustnicy?czy coś się da z tym zdziałać? Chciałem filtr DPF wypalić i nie dało się z powodów bezpieczeństwa o ile dobrze pamiętam. Przypuszczam, że to przez ten błąd......

Edytowane przez pimpam
Opublikowano

Jak masz jakiś błąd w silniku to nie wypalisz dpfa

Opublikowano

A ten błąd który napisałem oznacza ten siłownik przepustnicy czy to może być też coś innego? a jeśli to te trybki się wysypały to tylko mnie ratuje nowa przepustnica?

Opublikowano (edytowane)

Czytałem już tamten temat i nawet czyściłem 2 dni temu przepustnice i egr z tym, że egr rozebrałem , a przepustnicy nie.....no to nic po pracy znowu zdejmę przepustnice tym razem ją rozkręcę i zobaczę co to z tymi trybami jest, mam nadzieję, że będzie żyć. Dam znać co i jak.

Więc tak rozkręciłem przepystnice w środku olej zalana cała, zabieram się za czyszczenie i suszenie mam nadzieje będzie żyła.... chyba to było powodem błędu i złej pracy przepustnicy..... wyczyszcze i dam znać co z tego wyszło, a jeśli koledzy macie jakieś sugestie to chętnie przeczytam.

No i lipa. Auto nie odpala i wywala mi taki błąd

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CAG.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 HW: 03L 906 022 B
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H01 5501
Software Coding: 0104002C18072020
Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022 A01007 (AU48)
ROD: EV_ECM20TDI03L906022.rod
VCID: 62D58A6F244F489269B4ECD-8036
1 Fault Found:

5306 - Throttle Position Sensor (G69)
P0122 00 [036] - Signal too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 170763 km
Date: 2016.11.15
Time: 21:51:47


Readiness: 0 0 0 0 1

Wogóle nie słychać żeby ten silniczek pracował w przepustnicy....Czyli rozumiem, że kłania się nowa przepustnica tak? Tu niby coś z czujnikiem położenia przepustnicy ale to on chyba w przepustnicy jest tak? tylko przez to by wogóle zapalić nie chciał??? Proszę jakąś mądrą głowe o odpowiedź. Pozdrawiam


A powie mi ktoś może jak w VCDS uruchomić test przepustnicy?


Sprawa załatwiona. Przepustnica uratowana. Wszystko śmiga. Pomogła kąpiel w silnym czyściwie i suszenie. wyżarło olej i syf i wszystko śmiga.

Edytowane przez pimpam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...