zaba84 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Siemka... Ostatnio zauważyłem że po nocy w garażu zostają mi plamki oleju wielkości 5zł. Okazuje się że wąż od turbiny "S" jest mokry z oleju ze aż kapie, zauważyłem też że połączenie elastyczne(plecionka) za turbina jest też zaolejone. Zapewne turbina do wymiany ale mam do was pyt. Skoro turbina puszcza olej w dolot to czy trzeba czyścić cały układ dolotowy z oleju? Co z katalizatorem jak turbina puszcza olej na wydech, Czy jest też zalany olejem? Jak długo można jeździć z lejącą turbina jak auto normalnie jeździ, nie kopci itp tylko turbina puszcza olej?
Aby13 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 1.pasowaloby umyc zeby nie zassalo z IC ... 2.jakby walilo w tlumik to kopcilbys jak parowoz z 1905r. 3.moim zdaniem wywala olej odma do dolotu ...
zaba84 Opublikowano 17 Listopada 2016 Autor Opublikowano 17 Listopada 2016 W sumie może masz racje z tym kopceniem, Kiedyś jak mi w a6 walnęła turbina to na biegu jałowym masakra była z kopceniem. Ale wracając do tematu to w takim układzie dlaczego mam plecionkę przesiąkniętą czarnym olejem ? I jeżeli to odma to dlaczego wcześniej tak nie kapało i nie ściekało po wężu od turbiny? Dodam że auto normalnie jeździ ...
Aby13 Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 kapie z egr ...ktos juz poruszal ten watek ...pisalem co ma zrobic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się