gregc Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 (edytowane) Witam,autko od niedawna w moich rękach i jest kilka problemów. Pierwszy problem pojawił się przy okazji wymiany świec zapłonowych. Po zdjęciu osłony zauważyłem brak podłączonego przewodu podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa i połamany zawór podciśnieniowy (numer 2 na zdjęciu). Zawór wymieniony i założony nowy przewód (numer 1 na zdjęciu). http://www.fotosik.pl/zdjecie/0591d1556c3009ca http://www.fotosik.pl/zdjecie/768605592c040230 http://www.fotosik.pl/zdjecie/acd4f2a72966357e http://www.fotosik.pl/zdjecie/564573223eb3c9a1 Byłem pewien że to szybka naprawa ale przy pierwszych mrozach pojawił się problem; samochód odpala ciężej, musi kręcić od 2 do 4 sekund a przy temperaturach na plusie odpala od razu. Poza tym przy wdepnięciu gazu "w podłoge" przez chwile autko zachowuje się jakby było zalewane dopiero po sekundzie reaguje a im delikatniej naciskam gaz tym szybciej przyśpiesza... Do tego dochodzi problem z twardniejącym pedałem hamulca przy nagłym przyśpieszaniu jak np przy próbie wyprzedzania w której musimy nagle zachamować; pedał hamulca jest twardy a hamulce słabe i praktycznie nieskuteczne. Poza tym na postoju przy jednoczesnym wciśniętym pedale hamulca i dodaniu gazu pedał twardnieje i leci minimalnie w górę, obroty spadają pedał wraca do normy. Ostatni problem to obroty, spadają na chwilę przy hamowaniu i zaraz wracają do normy. Będę wdzięczny za pomoc lub jakieś grafiki z ze schematem podłączenia lub numerami części; być może zaworek jest źle dopasowany lub błędnie go podłączyłem. Gdyby ktoś opisał również jak sprawdzić regulator i co będzie do tego potrzebne. Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Edytowane 18 Listopada 2016 przez gregc
mascom Opublikowano 18 Listopada 2016 Opublikowano 18 Listopada 2016 Falowanie oraz brak hamulców mogą być wynikiem jakiejś nieszczelności przy dolocie silnika. Na pewno pęknięty zaworek podciśnienia nie wpływa pozytywnie na szczelność całego dolotu i podciśnienia sterującego wspomaganiem hamowania. Problemy z uruchamianiem - tak samo dolot do sprawdzenia, może źle działać zaworek regulujący ciśnienie paliwa na listwie, może to być wina pompy paliwa. Ja u siebie z trudnym rozruchem walczę już od samego zakupu, czyli 2 lat. Przez czas eksploatacji samochodu wymieniłem już pompę paliwa, przewody zapłonowe, całą listwę wtryskową Pb z regulatorem ciśnienia paliwa, posprawdzałem szczelność dolotu i.... nadal nie mam pomysłu co może być nie tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się