SOKOŁW3A Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Witam Panowie samochód miesiąc temu miał wymienianą głowicę. Pokazał się błąd 16804 wskazujący na zapchany katalizator po tygodniu jeżdżenia. Został założony emulator na drugiej sondzie. Następnie pojawił się błąd 17522. Dzisiaj pokazała się całą litania. Ma ktoś pomysł co się z nim dzieje. Jak była pęknięta głowica też miałem błąd 16395 oraz 16804. Wcześniej siedziała głowica BEX teraz BFB jeśli ma to jakieś znaczenie. 17522/P1114 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High 16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit 16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced 16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
uosiek Opublikowano 20 Listopada 2016 Opublikowano 20 Listopada 2016 Sprawdź położenie wałka ssącego, do tego masz raczej uwaloną pierwszą sondę lambda albo jej wiązkę elektryczną Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się