FilipT Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Witam Posiadam następujący problemy z moim S4. Auto miało w ostatnim czasie wymieniony kompletny rozrząd. Wszystko było ok, w pewnym momencie zaczęła mrugać kontrolka Check Engine, obroty wariowały. Błędy jakie pokazał VCDS: 16395 - Bank 1: Camshaft A (intake) Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected 17819 - Secondary Air Injection system; Bank 2 Insufficient Flow 17831 - Secondary Air Injection system; Bank 1 Insufficient Flow 16690 - Cylinder 6 Misfire Detected 16691 - Cylinder 7 Misfire Detected Po tym wszystkim wymieniłem na nowe wszystkie cewki i świece, jednak błędy misfire zostały. Auto nadal chodzi źle, w silniku coś stuka w okolicy lewego wariatora. Proszę o pomoc lub ewentualnie o kontakt do specjalisty od S4 z woj. wielkopolskiego.
pawelosinski83 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Kompletny rozrząd - ale czy z fazatorami? Bo bardzo często mówi się kompletny rozrząd na same łańcuchy, napinacze i ślizgi przy tym silniku... Wygląda na fazator (wariator) lub zawór nim sterujący... Jeśli stuka cały czas to mógł pójść ślizg...
FilipT Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Kompletny rozrząd - ale czy z fazatorami? Bo bardzo często mówi się kompletny rozrząd na same łańcuchy, napinacze i ślizgi przy tym silniku... Wygląda na fazator (wariator) lub zawór nim sterujący... Jeśli stuka cały czas to mógł pójść ślizg... Wymieniony był jeden fazator - mechanik twierdził że jest uszkodzony. Czy przez uszkodzony fazator/wariator silnik może pracować nierówno?
pawelosinski83 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 jasne, że tak... zwłaszcza, że 4 gary pracują inaczej od pozostałych 4...
FilipT Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Ok dziękuje za info. W najbliższych dniach wymienię fazator i dam znać czy to poprawiło sytuację. Chciałem jeszcze zapytać czy istnieje możliwość sprawdzenia fazatorów bez rozbierania silnika?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pawelosinski83 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) tak, ostatnio był temat o tym i wrzucałem linka z filmikiem jak to się sprawdza. Pokaż tą swoją padlinkę :-) Edytowane 23 Listopada 2016 przez pawelosinski83
tomek899 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Ile płaciłeś za części i robote ?
FilipT Opublikowano 24 Listopada 2016 Autor Opublikowano 24 Listopada 2016 Możesz podesłać mi linka do tego filmiku? Wieczorkiem wrzucę jakieś zdjęcie Audi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pawelosinski83 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Możesz podesłać mi linka do tego filmiku? Wieczorkiem wrzucę jakieś zdjęcie Audi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dopiero co wrzucałem... wyśil się odrobinę i zajrzyj do kilku tematów, sam nie pamiętam w którym dałem ten filmik... chyba ten o koszcie rozrządu... Edytowane 24 Listopada 2016 przez pawelosinski83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się