Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 2.0 tfsi problem kody błedu


Zapłon

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moją audi 2.0 tfsi

wszystko dobrze pracuje moc jest tylko świeci check engine po skasowaniu przestaje świecić lecz po przejechaniu

kilku kilometrów znowu sie zaświeca

kody błędu są następujące

00017

p0011 nieprawidłowe położenie wałka lub wydajność systemu

rozrząd wstawiony nowy i sprawdzany kilka razy czujnik wału i wałka również sa nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy powiązane z wariatorem faz rozrządu ,robiłeś łańcuch na walkach juz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak łańcuch i napinacz są nowe

wariator rozbierałem i tam nie ma się za bardzo co zepsuć troche oleju i w sumie tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak kolega z niemiec miał te same błędy mówili że wariator a problem był z ciśnieniem oleju u niego dlatego wariator źle działał i silnik mu padł od braku ciśnienia na twoim miejscu bym sprawdził to bo pompy w naszych tfsi są z d*py.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak podejżewałem lecz nie moge namierzyć w nim czujnika ciśnienia oleju zeby to sprawdzić nie wiesz przypadkiem gdzie on sie znajduje

Edytowane przez Zapłon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem podejdź do mechanika niech podepnie manometr i sprawdzi ciśnienie ale jak zamierzasz dłużej tym autem jezdzic zmień pompę na ta z 1.8t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wkręcić manometr zamiast czujnika ciśnienia oleju który znajduje się przy podstawce filtra oleju od strony grodziowej silnika o ile mnie pamięc nie myli... kumaty mechanik ogarnie temat. Pompy oleju niestety w tfsi nie są wieczne i znienacka potrafią się rozlecieć. Jednym po 100tyś innym po 300 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomierzyłem ciśnienie oleju i przy 2 tys daje 3 bar przy 4tys daje 5 bar ale zaś na wolnych daje tylko 1 bar może nawet nie cały

PYTANIE DO WAS

da się może tą pompę jakoś podkręcić na zaworze czy nie za bardzo?

czy da się ją zregenerować ?

ta pompa od 1.8 tfsi jest taka sama jak do 2.0 tfsi?

Edytowane przez Zapłon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę z 1.8T sobie zamontuj, będziesz spał spokojnie. Z 1.8tsi nie bedzie pasowac bo to calkiem inna pompa niz 2.0tfsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...