t.blaszczynski1 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Witam, tak jak w temacie, moje Audi 2 dni temu zbuntowało się, i przestało palić od "strzała"przegrzebałem już wiele rożnych forum na ten temat, doczytałem się że problem może leżeć w czujniku temperatury (w trakcie postoju na klimatroniku 90 stopni, zegary 70, w trakcie jazdy zegary 90, klimatronik 70, podobno różnica max powinna być do 5 stopni) przewody nowe, świece nowe, cały układ dolotowy oraz podciśnieniowy szczelny, dodam jeszcze że ciężko pali tylko na benzynie, przy awaryjnym odpalaniu na gazie jest ok. Podłączałem launcha i pokazał tylko błąd sondy (myślę że to tylko i wyłącznie z powodu gazu) Pomocy..
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) nieszczelny reduktor zalewa cylindry po dlugim postoju albo g62 kaput Edytowane 27 Grudnia 2016 przez uszol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się