Lastk Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Hej, mam ogromny problem. Odebrałem dzisiaj moje BLB, w którym była wymieniana dwumasa, sprzęgło z dociskiem, wysprzęglik i łożysko wyciskowe - wszystko Luka. Po pierwszej jeździe na zimnym słyszałem szuranie lub coś w rodzaju blacha o blache potem się rozgrzał i w kabinie już nie było słychać ale jak wysiadłem to zbladłem. Po otworzeniu było słychać jakby popychacze jeździły na sucho i dudnił silnik. Im większe obroty tym głośniej i szybciej słychać to i na gorze i na dole silnika. Na dole takie basowe uderzenia i wydaje mi się, że dźwięk łańcucha pompy oleju. Stan oleju przed znakiem max. Rok temu przy wymianie rozrzadu była regenerowana pompa oleju pod większy zabierak plus sprawdzenie łańcucha z napinaczem i było wszystko ok, przed oddaniem w piątek auta do mechanika też silnik pracował cichutko mechanik mówił, że nie robił nic co mogło mieć związek z silnikiem lub wydechem itp. Po wciśnięciu sprzęgła też nie ma zbytnio zmian dźwięku. Pomocy... Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Lastk
Cin Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Obstawiam blache miedzy skrzynia a silnikem, pewnie przy wymainie im sie zagieła i do monetu wytarcia/poprawy nie przestanie.
Lastk Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 Hej, troszke mnie uspokoiłeś takim rozwiązaniem ciekawe co na to mechanik bo jest pewny swojej roboty. Dziwnie mocno z przodu silnika to słychać, aż tak by przenosiło? Pozdrawiam
Cin Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Ciezko przez forum cos dywagować jak sie nie słyszly. Ale to pierwsze co przy wymianie dwumasy mozna spartolić. Albo nie trafili całkowicie w ustalaluchy i trze o rozrusznik. Mozliwosc jest duzo
Lastk Opublikowano 17 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Mieliscie może sytuacje ze zepsutym nowym dwumasem Luka? Wszedłem pod auto i ewidentnie terkocze na łączeniu skrzynia-silnik (im większe obroty to głośniej). Mechanik, który wymieniał zestaw jest najlepszym mechanikiem w okolicy i jak wróciłem do niego z jazdy próbnej to nawet nie brał pod uwagę żeby coś nie tak złożone było Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Lastk
kamil642 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) miałem kiedyś z wysprzęglikiem Luk'a i kiedyś dociskiem od tego momentu End Luk , ale błacha to dość prawdopodobny powod Edytowane 17 Grudnia 2016 przez kamil642
SotoM Opublikowano 18 Grudnia 2016 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zagięła się blacha między skrzynia a silnikiem podczas montowania rozrusznika... mi też czasami się zdarza i zawsze muszę potem ją poprawiam... Ta blacha pod rozrusznikiem jest nacieta i w tym miejscu się zagina dolna część.trzeba wymontowac rozrusznik i ta blachę naprostowac i bedzie cisza. Mechanik jakiś idiota ja bym w takim stanie auta nie wypuścił do klienta...
Lastk Opublikowano 18 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2016 (edytowane) Dziękuje Wam bardzo za pomocne wskazówki! SotoM powiem Ci, że na początku byłem strasznie zły na niego, tymbardziej że robie u niego dużo aut z firmy i zawsze jest majstersztyk, ostatnio oddał mi bmw f10, które źle się prowadziło i telepało na jałowym i po robocie miód malina a u mnie taki zonk Po jezdzie próbnej sam myślałem, że to coś z silnikiem i powiedział mi żebym wrócił w poniedziałek i będziemy szukać pod pokrywą zaworów...Zdziwił mnie strasznie podejściem, że to nic od dwumasy i sprzęgła - załamany wróciłem do domu Zastanawiam się czy sam tego nie poprawić i mieć pewność, macie jakieś wskazówki przy demontażu rozrusznika? Pozdrawiam serdecznie! Edit: Po robocie mieliście racje, blachę łączącą skrzynie z silnikiem trzeba było delikatnie podgiąć bo odważnik, który jest z tyłu na nowym kole dwumasowym Luka dosłownie o milimetr ocierał. Druga rzecz to było ciało obce w miejscu gdzie rozrusznik wchodzi do skrzyni - domyślam się, że jest to odbój wysprzęglika, którego mechanik nie mógł znaleźć w trakcie montażu nowego sprzęgła (wyprzęglik został wymieniony bo również ciekł i miał luzy). Samo wyciągnięcie rozrusznika to 15 minut roboty z dwiema śrubami... Poniżej zdjęcia (pierwsze to gdzie znajdował się odbój przy dwumasie a drugie sam odbój). Dzięki bardzo za pomoc !!! Edytowane 18 Grudnia 2016 przez Lastk
Pawelkiwi Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Czyli można powiedzieć nie jest to wina mechanika ale jak SotoM powiedział jak można w takim stanie oddać samochód. Pewnie jeszcze mechanik zamawiał części? Więc całkowita jego odpowiedzialność. Widać gość zdjął skrzynię, sprzęgło, dwumas i nie weryfikując niczego włożył nowe bety. Ot można.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się