hertz Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam, jak w temacie, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 obr. pojawia się sporadycznie pojedyncze szarpnięcie, najczęściej po ok.2h ciągłej jazdy w tasie, na krótkich odcinkach zjawisko nie występuje. Niezależnie od wybranego biegu (skrzynia manualna), paliwo Verva 98 - jakieś pomysły, gdzie szukać przyczyny?
indiapapa Opublikowano 21 Grudnia 2016 Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, jak w temacie, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 obr. pojawia się sporadycznie pojedyncze szarpnięcie, najczęściej po ok.2h ciągłej jazdy w tasie, na krótkich odcinkach zjawisko nie występuje. Niezależnie od wybranego biegu (skrzynia manualna), paliwo Verva 98 - jakieś pomysły, gdzie szukać przyczyny? Ja też czasem czuję podobne szarpnięcie w tym zakresie (też na Pb98), ale błędów w systemie nie wykrywa. W tym silnikach CDNB/CDNC masz zamonotowany AVS Audi Valvelift System, który przy przechodzeniu przez ok. 3000 przesuwa wałek wydechowy w poziomie, żeby zawory pracowały na większych krzywkach, aby uzyskać większe otwarcie zaworów. W necie gdzieś jest manual na ten temat (szukaj pps_922903_2l_tfsi_caeb_enigine_w_acs_eng.pdf). Jak nie ma błędów to może to być działanie tego systemu albo.... cokolwiek innego? Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły? Edytowane 21 Grudnia 2016 przez indiapapa
hertz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2016 Najbardziej dziwi mnie to, że zjawisko występuje tylko po dłuższej jeździe... na krótkich odcinkach problemu nie ma.
adamtower Opublikowano 10 Stycznia 2017 Opublikowano 10 Stycznia 2017 A nie będzie to problem ze świecami ? już było pisane o tym. Sprawdź świece, czasem są zalane olejem jak auto lubi łykać.
Jack25 Opublikowano 11 Marca 2017 Opublikowano 11 Marca 2017 (edytowane) Witam. Taki sam objaw wystąpił w moim audi A4 B8 2,0TFSI/180 CDNB 2009r podczas długiej jazdy autostradą ze średnią prędkością 150 km/h w dniu wczorajszym. W sumie silnik zrobił to 4 razy...krótkie szarpnięcie...jakby wyłączenie zapłonu na ułamek sekundy. W dniu dzisiejszym ten sam objaw wystąpił kilka razy już podczas jazdy miejskiej...zawsze podczas przyspieszania. Auto w zeszłym roku w serwisie miało wymianę tłoków,pierścieni,odmy i oprogramowania. Oleju nie bierze teraz nic. Przebieg auta to niepełna 80 tys km. Proszę o sugestie i ew. pomoc w diagnozie. W sumie wolałbym kupić cztery cewki ,cztery świece ( ale może przyczyną jest coś innego?) niż zapłacić w serwisie kilka stówek za poszukiwanie usterek usłyszeć może to może to może to....wymienimy to.....zobaczymy......wymieniliśmy to ale doszło jeszcze to itd. Czy ktoś spotkał się oprócz ww z podobną usterką? Pozdrawiam. Edytowane 11 Marca 2017 przez Jack25
maxxiuu Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Opublikowano 27 Kwietnia 2018 Mam dokładnie ro samo jeszcze nie wiem co to
Cin3k Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 Też tak miałem. Problem rozwiązała wymiana świec na nowe.
kris_91 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Mam to samo w 1.8 TFSI 3gen. Pojedyncze szarpnięcie przy szybszym napędzaniu. Dodatkowo jak popuszczę gaz w zakresie 2-3tys to auto wyrwie jakby dostało zastrzyk mocy na ułamek sekundy. Cewki świece odma są nowe. Nie wiem co to może być, błędów nie ma. Doładowanie idzie równo te skoki nie są widoczne na wykresie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się