maxxiuu

Pasjonat
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O maxxiuu

    Informacje

    • Imię
      Maksymilian
    • Lokalizacja
      Czarnowo

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      CDNB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. maxxiuu

      Olej wymieniony + filtry, jeździ się zupełnie inaczej, płynniej nic już nie szarpie. Rusza łynniej, zmienia z N na D płynniej, biegi zmienia jeszcze płynniej, ogólnie wszystko na + a z tego względu że nigdy nie miałem automatu to nie miałem porównania. Samochód ma 176 tyś, niby olej był robiony co 40 tyś według książki w niemczech. Jednakże był zamotnowany filtr z 2009, także można to poddać wątpliwości. Olej był lekko zszarzały ale nie było żadnych opiłek i po zniszczeniu starego filtra w środku był biały czysty.
    2. maxxiuu

      No właśnie apropo wymiany oleju w skrzyni to jadę jutro to uczynić, będze wymiana oleju, filtrów, adaptacja jednakże w warsztacie poza ASO. Co jednak ciekawe, problem sam zniknął po trasie 300km, później samochód stał tydzień i z powrotem 300km (majówka) do dzisiaj problem praktycznie zanikł do zera i od tego czasu szarpnęło 2 razy.
    3. maxxiuu

      Mam dokładnie ro samo jeszcze nie wiem co to
    4. maxxiuu

      Kolego czy udało Ci sie usunąć te szarpnięcia/dziury ? Ja mam bardzo podobnie
    5. Witam Mam pytanie odnośnie mojego nowego samochodu. Na początku dodam, ze nigdy nie miałem audi, nigdy napędu na 4 koła oraz nigdy automatu, także przepraszam jeśli moje pytanie jest prozaiczne :-) Postaram sie opisać problem najlepiej jak potrafię. Mianowicie samochód ma tendencję do takiego charakterystycznego lekkiego szarpnięcia. Według moich odczuć nie jest to związane ani z silnikiem ani z skrzynią biegów. Kiedy to występuje ? Otóż w ścisle określonych sytuacjach. Mianowicie tyczy sie to gwałtownego przyspieszenia i tez nie zawsze. Dajmy na to, że jadę około 50km/h widzę zielone światło w oddali, samochód jedzie już na 6 bądź 7 biegu wtedy wcisnę mu mocniej i gwałtownej pedał gazu, on zredukuje najpierw na 5 pózniej szybko na 3 i przyspiesza a po chwili lekko szarpnie raz pózniej czasem drugi raz. Ogólnie nie wpływa to na płynność jazdy czy samego przyspieszeni. Generalnie operując bardziej z wyczuciem pedałem gazu można tego uniknąć całkowicie. Szarpnięcie czuć jakby na plecach, dzieje sie ono tak szybko ze nawet nie czuć żeby samochód zwalniał. Patrzyłem tez czy biegi sie wtedy zmieniają na komputerze ale nie zmieniają sie, dzieje sie to na jednym biegu przy szybkim przyspieszeniu, równie dobrze może to być 2,3 jak i 5 wszystko zależy jaka aktualnie prędkością jedziemy. Może to być rownież przy bardzo niskiej prędkości, np jedziemy za rowerzysta toczymy sie na 2 lub 3 i nagle przyspieszymy mocniej chcąc go wyprzedzić szybko i tez czasem szarpnie. Kolejna sprawa, w trybie sport oraz manual sytuacja chyba nie występuje sprawdzałem kilka razy i nie zauważyłem tego. Jeśli chodzi o skrzynie stronic to chodzi bardzo ładnie, zmienia biegi niewyczuwalnie, rusza rownież płynnie. Ktoś mi mówił ze w quattro oraz skrzyni automatycznej to normalne bo przekazuje większa moc na tył czy cos takiego, nie znam sie i nie pamietam dokładnie co mi mówili. Drodzy forumowicze, czy jesteście w stanie wyczerpać dla mnie temat tego szarpnięcia ? Czy to faktycznie normalne ? pozdrawiam
    6. maxxiuu

      Posiadam mmi 3g high kupiłem ten zestaw kabli, podłączyłem pod iPhone 6s i włączyłem opcje ami w mmi, pokazuje sie napis activated i jedyne co przesyła z telefonu to dźwięk, brak obrazu. Czy może ktoś pomoc w tej kwestii ?
    7. maxxiuu

      Przeprowadziłem dzisiaj ta adaptacje tą metodą, którą opisałem powyżej. Chyba pomogło także jestem zadowolony a temat można uznać za zakończony
    8. maxxiuu

      Powiecie mi Panowie ile mniej więcej kosztuje taka wymiana oleju i filtrów w tej skrzyni ? Może jest ktoś z Bydgoszczy lub okolic, kto mi może polecić jakiegoś fachowca ?
    9. maxxiuu

      Nie mam żadnych błędów
    10. maxxiuu

      Witam Czy aby zaadaptować przepustnice wystarczy na 10 min odłączyć akumulator i następnie go podłączyć, walczyć zapłon, odczekać 5 min i uruchomić auto ? Chciałem do spróbować w związku z lekkim pojedynczym szarpnięciem przy ostrzejszym przyspieszaniu samochód czasem szarpnie leciutko przy ostrzejszym i gwałtowniejszym przyspieszeniu co czuć na plecach. Zrobiłem tym autem dopiero kilkaset kilometrów, od początku tego nie było. Może to wina lipnego paliwa ?? Oto zestawienie prac jakie były przy tym aucie wykonane/wymieniane (7 dni temu) -Olej 5W30 - filtry oleju i powietrza - 4 x świece zapłonowe - napinacz paska wielerowkowego - napinacz łańcucha rozrządu - uszczelniacz wału od strony chłodnic - nowe śruby do głowicy - głowica po planowaniu i oczyszczeniu - nowa uszczelka głowicy - nowa uszczelka pod Vacu pompę - uszczelnienie chłodzenia turbiny - płyn chłodniczy - płyn wspomagania - uszczelki pod kolektor wydechowy - przegląd klimatyzacji (dobicie czynnika do pełna )
    11. maxxiuu

      Wcześniej tez są wpisy co około 50 tysięcy był wymieniany. Czyli pomimo tego ze mogę zmieniać biegi mam stronic ? Biegów jest 7, dlaczego zatem w raporcie po vin jest tiptronic wskazany a z kolei w książce serwisowej wychodzi na s tronic
    12. maxxiuu

      Faktycznie w książce serwisowej jest przy s tronic ol und filter zaznaczono wymiany ostatnio wymieniano 40k temu
    13. maxxiuu

      Po czym można stwierdzić czy to tiptronic czy stronic ? Po numerze vin w raporcie było dokładnie to co wpisałem wyżej dodam, ze biegi można zmieniać ręcznie ustawiając lewarek na prawo od D wiec wychodziłoby na tiptronic
    14. Tak jak w temacie, samochód czasem szarpnie leciutko przy ostrzejszym i gwałtowniejszym przyspieszeniu co czuć na plecach. Zrobiłem tym autem dopiero kilkaset kilometrów, od początku tego nie było. Może to wina lipnego paliwa ?? Oto zestawienie prac jakie były przy tym aucie wykonane/wymieniane (7 dni temu) -Olej 5W30 - filtry oleju i powietrza - 4 x świece zapłonowe - napinacz paska wielerowkowego - napinacz łańcucha rozrządu - uszczelniacz wału od strony chłodnic - nowe śruby do głowicy - głowica po planowaniu i oczyszczeniu - nowa uszczelka głowicy - nowa uszczelka pod Vacu pompę - uszczelnienie chłodzenia turbiny - płyn chłodniczy - płyn wspomagania - uszczelki pod kolektor wydechowy - przegląd klimatyzacji (dobicie czynnika do pełna )
    15. Dzień dobry, Zakupiłem samochód o następujących parametrach: Audi A4 B8 2009, rok modelowy 2010 2.0 TFSI, 211hp, quattro Skrzynia TIPTRONIC 7-SPEED AUTOMATIC GEARBOX FOR FOUR-WHEEL DRIVE Kod silnika CDNC Jest to moje pierwsze audi oraz pierwszy samochód z automatyczną skrzynią w życiu. Nigdy nie miałem w ogóle doczynienia z automatyczną przekładnią, stąd też przepraszam jeśli pytania są prozaiczne. Chciałbym się coś dowiedzieć apropo wymiany oleju i jakiegoś serwisu, który robi się okresowo w tych skrzyniach. Naczytałem się wiele i już zgłupiałem, ponieważ nie wiem czy w tej skrzyni wymienia się olej ? Na forach są podzielone opinie, w serwisówce ASO nie przewiduje okresowej wymiany oleju w tej skrzyni, natomiast sprzedawca jednak zalecał wymianę, z kolei mechanik powiedział, że się nie wymienia i lepiej tego nie ruszać. Różne historie czytałem i nawet takie przypadki, że jeśli ktoś się zdecydował na tą wymianę to narobił więcej szkód niż pożytku. Tak więc sam już nie wiem co mam myśleć, auto jest sprowadzone z Niemiec, ma 174k przebiegu i do końca było serwisowane w ASO i olej w tej przekładni nie był wymieniany. Będę wdzięczny za opinie i wskazówki dla mnie jako nowicjusza Pozdrawiam