maxxiuu

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O maxxiuu

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Maksymilian
    • Lokalizacja
      Czarnowo

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      CDNB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB
    1. Posiadam mmi 3g high kupiłem ten zestaw kabli, podłączyłem pod iPhone 6s i włączyłem opcje ami w mmi, pokazuje sie napis activated i jedyne co przesyła z telefonu to dźwięk, brak obrazu. Czy może ktoś pomoc w tej kwestii ?
    2. Przeprowadziłem dzisiaj ta adaptacje tą metodą, którą opisałem powyżej. Chyba pomogło także jestem zadowolony a temat można uznać za zakończony
    3. Powiecie mi Panowie ile mniej więcej kosztuje taka wymiana oleju i filtrów w tej skrzyni ? Może jest ktoś z Bydgoszczy lub okolic, kto mi może polecić jakiegoś fachowca ?
    4. Nie mam żadnych błędów
    5. Witam Czy aby zaadaptować przepustnice wystarczy na 10 min odłączyć akumulator i następnie go podłączyć, walczyć zapłon, odczekać 5 min i uruchomić auto ? Chciałem do spróbować w związku z lekkim pojedynczym szarpnięciem przy ostrzejszym przyspieszaniu samochód czasem szarpnie leciutko przy ostrzejszym i gwałtowniejszym przyspieszeniu co czuć na plecach. Zrobiłem tym autem dopiero kilkaset kilometrów, od początku tego nie było. Może to wina lipnego paliwa ?? Oto zestawienie prac jakie były przy tym aucie wykonane/wymieniane (7 dni temu) -Olej 5W30 - filtry oleju i powietrza - 4 x świece zapłonowe - napinacz paska wielerowkowego - napinacz łańcucha rozrządu - uszczelniacz wału od strony chłodnic - nowe śruby do głowicy - głowica po planowaniu i oczyszczeniu - nowa uszczelka głowicy - nowa uszczelka pod Vacu pompę - uszczelnienie chłodzenia turbiny - płyn chłodniczy - płyn wspomagania - uszczelki pod kolektor wydechowy - przegląd klimatyzacji (dobicie czynnika do pełna )
    6. Wcześniej tez są wpisy co około 50 tysięcy był wymieniany. Czyli pomimo tego ze mogę zmieniać biegi mam stronic ? Biegów jest 7, dlaczego zatem w raporcie po vin jest tiptronic wskazany a z kolei w książce serwisowej wychodzi na s tronic
    7. Faktycznie w książce serwisowej jest przy s tronic ol und filter zaznaczono wymiany ostatnio wymieniano 40k temu
    8. Po czym można stwierdzić czy to tiptronic czy stronic ? Po numerze vin w raporcie było dokładnie to co wpisałem wyżej dodam, ze biegi można zmieniać ręcznie ustawiając lewarek na prawo od D wiec wychodziłoby na tiptronic
    9. Tak jak w temacie, samochód czasem szarpnie leciutko przy ostrzejszym i gwałtowniejszym przyspieszeniu co czuć na plecach. Zrobiłem tym autem dopiero kilkaset kilometrów, od początku tego nie było. Może to wina lipnego paliwa ?? Oto zestawienie prac jakie były przy tym aucie wykonane/wymieniane (7 dni temu) -Olej 5W30 - filtry oleju i powietrza - 4 x świece zapłonowe - napinacz paska wielerowkowego - napinacz łańcucha rozrządu - uszczelniacz wału od strony chłodnic - nowe śruby do głowicy - głowica po planowaniu i oczyszczeniu - nowa uszczelka głowicy - nowa uszczelka pod Vacu pompę - uszczelnienie chłodzenia turbiny - płyn chłodniczy - płyn wspomagania - uszczelki pod kolektor wydechowy - przegląd klimatyzacji (dobicie czynnika do pełna )
    10. Dzień dobry, Zakupiłem samochód o następujących parametrach: Audi A4 B8 2009, rok modelowy 2010 2.0 TFSI, 211hp, quattro Skrzynia TIPTRONIC 7-SPEED AUTOMATIC GEARBOX FOR FOUR-WHEEL DRIVE Kod silnika CDNC Jest to moje pierwsze audi oraz pierwszy samochód z automatyczną skrzynią w życiu. Nigdy nie miałem w ogóle doczynienia z automatyczną przekładnią, stąd też przepraszam jeśli pytania są prozaiczne. Chciałbym się coś dowiedzieć apropo wymiany oleju i jakiegoś serwisu, który robi się okresowo w tych skrzyniach. Naczytałem się wiele i już zgłupiałem, ponieważ nie wiem czy w tej skrzyni wymienia się olej ? Na forach są podzielone opinie, w serwisówce ASO nie przewiduje okresowej wymiany oleju w tej skrzyni, natomiast sprzedawca jednak zalecał wymianę, z kolei mechanik powiedział, że się nie wymienia i lepiej tego nie ruszać. Różne historie czytałem i nawet takie przypadki, że jeśli ktoś się zdecydował na tą wymianę to narobił więcej szkód niż pożytku. Tak więc sam już nie wiem co mam myśleć, auto jest sprowadzone z Niemiec, ma 174k przebiegu i do końca było serwisowane w ASO i olej w tej przekładni nie był wymieniany. Będę wdzięczny za opinie i wskazówki dla mnie jako nowicjusza Pozdrawiam
    11. Witam, Czy ta cała operacja zadziała w przypadku systemu MMI 3G HIGH ?