Jump to content

indiapapa

Pasjonat
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About indiapapa

Informacje

  • First name
    Igr
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

475 profile views
  1. Mówisz o tej aluminiowej? Też miałem z tym małego stracha przy demontażu końcówki. Faktycznie nie ma jej nigdzie w zestawieniach części. Zostaje Ci chyba zmierzyć i zlecić dotoczenie... albo poszukać po szrotowniach. Pozdr
  2. indiapapa

    Geometria kół

    Nawiązując do tematu, ostatnio walczyłem ze stukami w przednim zawieszeniu. Stuki dochodziło z prawego koła, nawet przy powolnej jeździe po wybojach słychać było takie nieregularne chrobotanie. Diagnoza wskazywała na końcówkę drążka - po wymianie stuki ustały, ale na kontroli geometrii wyszło, że jednak są większe luzy. Przyczyną właśnie był drążek kierowniczy. Auto ma ponad 10 lat plus jednego razu wjechałem w sporą dziurę, więc summa summarum tak to wglądało - rdza i kilkumilimetrowy luz na przegubie. Po wymianie zero stuków. Dla B8ki w Quattro to część: 4H0422810 drążek (kod Lemfordera: 35705 01), końcówka MOOG – AU-ES-7377 (lewa strona, prawa 7378) Demontaż: w instrukcji jest na ściągacz, jednak spokojnie można go wybić młotkiem ze zwrotnicy. Klucze z tego co pamiętam 18, 24 plus imbus do końcówki i do odkręcenia drążka 32 lub 34. Najważniejsze to zmierzyć odległość nakrętki blokującej od ostatniego zwoju na drążku - po montażu muszą być mniej więcej identyczne.
  3. Wypadanie zapłonów...i zero informacji, że się rozjeżdżają wałki? Jak za bogata mieszanka to...ECU nie może jej doregulować mierząc sondą wynik spalania czyli...za mało powietrza albo za dużo paliwa. Turbina przejrzana była? Jakie kody błędów zostały? Czujnik MAP przejrzany? Zawór DV na turbinie też sprawdzałeś? Też mam auto z 2009 z silnikiem CDNC, a raczej to co z niego zostało i nigdy nie miałem problemów z pompą HP.... podobnież z sitkiem w podporze wałków - lepiej działa bez
  4. Kolego Cez: Ssa Ci powietrze przez wlew oleju? Jaki przebieg ma silnik? Kiedy był wymieniany łańcuch rozrządu? Napinacz jest nowy czy starego typu? Jak nie był robiony a auto z 2008 to licz się Cez że możesz być niedługo bez ? (auta)
  5. Zwykle jak puszczasz gaz to zawór N249 ( diverter valve) otwiera się, aby zabezpieczyć turbo przed przeładowaniem. Albo to jakiś problem z waste-gate'em, ale można tylko gdybać. Może jakieś video albo scan z VCDSa? W B7ce jest identyczne urządzenie: B7-A4-2-0T-Diverter-Valve-Removal-Installation
  6. a masz orginalny katalizator czy sportowy?:)
  7. Na pewno coś się rozjeżdża...nie zaszkodzi sprawdzić: Ustawienie łańcucha rozrządu
  8. wiesz co dokładnie oznaczają 4 pierścienie? W Audi z dwulitrowym silnikiem tylko pierścienie zgarniające ?
  9. Zaskoczenie bedzie jak zerwiesz gwint w glowicy. Ustaw 30Nm na kluczu, tyle trzeba wg instrukcji
  10. Witam Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem napinacza paska? Niecały rok temu był wymieniany i od nowości w ten sposób rozjeżdża pasek. Zamierzam to wymienić w najbliższym czasie, ale wolę zapytać czy nowy napinacz nie będzie dawał podobnego efektu.
  11. P0016 Ross Tech wiki Jeśli połączenie między czujnikami jest ok to górne wałki nie zgrywają się z wałem korbowym - trzeba sprawdzić Ustawienie wałków Jak różnica wyjdzie inna to niestety auto trzeba zabrać do warsztatu na ponowne ustawianie łańcucha.
  12. Też miałem problem z nastawnikiem wałka - błąd P0011. Zacząłbym od zaworu N205 (06H 109 257 C), przesmarować albo wymienić i sprawdzić. Tylko na zimnym go wyciągniesz i trzeba mieć do tego specjalną nasadkę. Jak to nie pomoże to trzeba szukać głębiej. W podstawie też jest filtr siatkowy, który może być zapchany. Ja go na przykład w ogóle nie mam i nie mam problemów.
  13. A co mówi auto po podpięciu do komputera?
×
×
  • Create New...