Jump to content

indiapapa

Pasjonat
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About indiapapa

Informacje

  • First name
    Igr
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

346 profile views
  1. Kolego Cez: Ssa Ci powietrze przez wlew oleju? Jaki przebieg ma silnik? Kiedy był wymieniany łańcuch rozrządu? Napinacz jest nowy czy starego typu? Jak nie był robiony a auto z 2008 to licz się Cez że możesz być niedługo bez (auta)
  2. Zwykle jak puszczasz gaz to zawór N249 ( diverter valve) otwiera się, aby zabezpieczyć turbo przed przeładowaniem. Albo to jakiś problem z waste-gate'em, ale można tylko gdybać. Może jakieś video albo scan z VCDSa? W B7ce jest identyczne urządzenie: B7-A4-2-0T-Diverter-Valve-Removal-Installation
  3. a masz orginalny katalizator czy sportowy?:)
  4. Na pewno coś się rozjeżdża...nie zaszkodzi sprawdzić: Ustawienie łańcucha rozrządu
  5. wiesz co dokładnie oznaczają 4 pierścienie? W Audi z dwulitrowym silnikiem tylko pierścienie zgarniające
  6. Zaskoczenie bedzie jak zerwiesz gwint w glowicy. Ustaw 30Nm na kluczu, tyle trzeba wg instrukcji
  7. Witam Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem napinacza paska? Niecały rok temu był wymieniany i od nowości w ten sposób rozjeżdża pasek. Zamierzam to wymienić w najbliższym czasie, ale wolę zapytać czy nowy napinacz nie będzie dawał podobnego efektu.
  8. P0016 Ross Tech wiki Jeśli połączenie między czujnikami jest ok to górne wałki nie zgrywają się z wałem korbowym - trzeba sprawdzić Ustawienie wałków Jak różnica wyjdzie inna to niestety auto trzeba zabrać do warsztatu na ponowne ustawianie łańcucha.
  9. Też miałem problem z nastawnikiem wałka - błąd P0011. Zacząłbym od zaworu N205 (06H 109 257 C), przesmarować albo wymienić i sprawdzić. Tylko na zimnym go wyciągniesz i trzeba mieć do tego specjalną nasadkę. Jak to nie pomoże to trzeba szukać głębiej. W podstawie też jest filtr siatkowy, który może być zapchany. Ja go na przykład w ogóle nie mam i nie mam problemów.
  10. A co mówi auto po podpięciu do komputera?
  11. Miskę ściągniesz, ale nie ściągniesz dolnej ramy, która jest przykręcona do bloku (zaznaczone po prawej na zdj.) - pierw trzeba wysunąć silnik.
  12. Radzę pójść do lekarza Nie no tak serio to rozsądniej kupić diesla jak jeździsz często w długie ponad 300km trasy. Dwulitrowa benzyna, tylko jeśli "panie władzo lubię zap****ć". Zależy jak leży. Z mojego doświadczenia - kupisz starszy, wyremontujesz i masz pewność, że będzie jeździć przez następne 100 000 jeśli oczywiście smoczek zawsze będzie w oleju. Mi się przyzdarzyło, że nie był i musiałem szukać nowego silnika. Czy z perspektywy czasu wybrałbym opcję odłożenia na lepszy? Nie miałem wtedy takiej opcji. Z kolei jak uzbierasz na nowszy to wiadomo gumy świeższe, nowy zapach, a nuż się uda i nic nie będzie trzeba robić. Diabeł tkwi w szczegółach. Chyba że stać Cię na endoskop, żeby obejrzeć gładzie cylindra to zapewne pozbędziesz się wszystkich wątpliwości czy kupić czy nie. Up to you, fella
  13. Gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy 6 mm różnicy na wałku wydechowym... z tego co pamiętam to ustawienie rozrządu sprawdza się na znaki i za pomocą suwmiarki między symbolami na wałkach (121-126mm) i od lewej płaszczyzny uchwytu środkowego ślizgu do symbolu na DOlotowym wałku (61-64mm). Wystarczy zdjąć zawór elektromagnetyczny, potem plastikową osłonę wałków, obrócić wałem korbowym kilkukrotnie aż 1 cylinder dojedzie do TDC, zmierzyć i jak się nie mieści to do poprawki. W instrukcji jest w zmianka o 6mm ale nie w tym kontekście Do tego jak pan mechanik przy ściąganiu nie wyczyści i nie przesmaruje tego badziewia w drugim załączniku (zawór N205) to też mogą pojawić się problemy...
×
×
  • Create New...