Jump to content

indiapapa

Pasjonat
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5

About indiapapa

Informacje

  • First name
    Igr
  • Location
    PL

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CDNC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

307 profile views
  1. Na pewno coś się rozjeżdża...nie zaszkodzi sprawdzić: Ustawienie łańcucha rozrządu
  2. wiesz co dokładnie oznaczają 4 pierścienie? W Audi z dwulitrowym silnikiem tylko pierścienie zgarniające
  3. Zaskoczenie bedzie jak zerwiesz gwint w glowicy. Ustaw 30Nm na kluczu, tyle trzeba wg instrukcji
  4. Witam Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem napinacza paska? Niecały rok temu był wymieniany i od nowości w ten sposób rozjeżdża pasek. Zamierzam to wymienić w najbliższym czasie, ale wolę zapytać czy nowy napinacz nie będzie dawał podobnego efektu.
  5. P0016 Ross Tech wiki Jeśli połączenie między czujnikami jest ok to górne wałki nie zgrywają się z wałem korbowym - trzeba sprawdzić Ustawienie wałków Jak różnica wyjdzie inna to niestety auto trzeba zabrać do warsztatu na ponowne ustawianie łańcucha.
  6. Też miałem problem z nastawnikiem wałka - błąd P0011. Zacząłbym od zaworu N205 (06H 109 257 C), przesmarować albo wymienić i sprawdzić. Tylko na zimnym go wyciągniesz i trzeba mieć do tego specjalną nasadkę. Jak to nie pomoże to trzeba szukać głębiej. W podstawie też jest filtr siatkowy, który może być zapchany. Ja go na przykład w ogóle nie mam i nie mam problemów.
  7. A co mówi auto po podpięciu do komputera?
  8. Miskę ściągniesz, ale nie ściągniesz dolnej ramy, która jest przykręcona do bloku (zaznaczone po prawej na zdj.) - pierw trzeba wysunąć silnik.
  9. Radzę pójść do lekarza Nie no tak serio to rozsądniej kupić diesla jak jeździsz często w długie ponad 300km trasy. Dwulitrowa benzyna, tylko jeśli "panie władzo lubię zap****ć". Zależy jak leży. Z mojego doświadczenia - kupisz starszy, wyremontujesz i masz pewność, że będzie jeździć przez następne 100 000 jeśli oczywiście smoczek zawsze będzie w oleju. Mi się przyzdarzyło, że nie był i musiałem szukać nowego silnika. Czy z perspektywy czasu wybrałbym opcję odłożenia na lepszy? Nie miałem wtedy takiej opcji. Z kolei jak uzbierasz na nowszy to wiadomo gumy świeższe, nowy zapach, a nuż się uda i nic nie będzie trzeba robić. Diabeł tkwi w szczegółach. Chyba że stać Cię na endoskop, żeby obejrzeć gładzie cylindra to zapewne pozbędziesz się wszystkich wątpliwości czy kupić czy nie. Up to you, fella
  10. Gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy 6 mm różnicy na wałku wydechowym... z tego co pamiętam to ustawienie rozrządu sprawdza się na znaki i za pomocą suwmiarki między symbolami na wałkach (121-126mm) i od lewej płaszczyzny uchwytu środkowego ślizgu do symbolu na DOlotowym wałku (61-64mm). Wystarczy zdjąć zawór elektromagnetyczny, potem plastikową osłonę wałków, obrócić wałem korbowym kilkukrotnie aż 1 cylinder dojedzie do TDC, zmierzyć i jak się nie mieści to do poprawki. W instrukcji jest w zmianka o 6mm ale nie w tym kontekście Do tego jak pan mechanik przy ściąganiu nie wyczyści i nie przesmaruje tego badziewia w drugim załączniku (zawór N205) to też mogą pojawić się problemy...
  11. Wyciąg modułów CAN z programu VCDS...
  12. Hej Czy jest ktoś tu obeznany w temacie, kto powie dlaczego nie mam komunikacji z modułem BT? RADIO: Address 56: Radio (J503) Labels:. 8Tx-035-1xx-56.clb Part No SW: 8T1 035 186 C HW: 8T1 035 186 C Component: Concert3 H02 0210 Revision: 00000004 Serial number: AUZ5Z6H1124523 Coding: 0500048204020502015B070000 Shop #: WSC 06335 123 12345 VCID: 377CA45E861828F224-8062 Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 919 603 A HW: 8T0 919 603 A Component: Display 1 Fault Found: 01303 - Telephone Transceiver (R36) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 181 Mileage: 238185 km Time Indication: 0 Date: 2019.01.08 Time: 22:38:06 GATEWAY: Address 19: CAN Gateway (J533) Labels:. 8T0-907-468.clb Part No SW: 8T0 907 468 H HW: 8T0 907 468 H Component: GW-BEM 5CAN H06 0094 Revision: 4GB20042 Serial number: 4200G0890683AD Coding: 000303 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 4682D99AF1F2417AAF-8012 Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 B HW: 8K0 915 181 B Component: J367-BDM H04 0150 Serial number: 18044341060908 1 Fault Found: 01303 - Telephone Transceiver (R36) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 181 Mileage: 238185 km Time Indication: 0 Date: 2019.01.08 Time: 22:38:07 Moduł BT: 8T0 862 335D H37 SW 8T0 862 335D Harman Becker Kable zarobiłem, w module gateway i w radiu poustawiane wszystko a skan pokazuje brak komunikacji. Nie podpiąłem jeszcze BT do radia, bo nie miałem zielonej wtyki za radiem,ale w gateway powinno go widzieć i tak bo jest wpięty do magistrali. Stwierdziłem, że za słabo skręciłem kable, ale poprawiłem połączenia i dalej nic. Odłączyłem kable, jeszcze raz przedzwoniłem, 12V jest,masa jest, wpiąłem się też po stronie pasażera do CAN (orginalnie kabel idzie do koncentratora po stronie kierowcy) i dalej nic. Czy to wina tego brakującego połączenia? Czy moduł po prostu nadaje się na śmietnik? #update Wszystko już działa. Wpiąłem się jeszcze raz CANem w listwę przy pasażerze,skracając przy tym kabel. Nie zdałem sobie sprawy, że listwa przyłączeniowa infotainment po stronie kierowcy i tak wraca do listwy po stronie pasażera. Na tak długiej linii i słabo skręconym kablu to raczej nie mogło działać.
  13. Bo prawdopodobnie nie masz zainstalowanego modułu bluetooth - wyślij skan to coś więcej powiemy. Ja właśnie montuję bluetooth do Concerta. W module CAN GATEWAY installation list musisz mieć moduł 77 dorzucony i skomunikowany z magistralą CAN. Jak nie masz to czeka Cię... rzeźba.
×
×
  • Create New...