paweldrozdowski1991 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, jestem tu nowy (od dzisiaj), a wczoraj kupiłem audi a4 b5 2,6 b+g. mam problem z układem chłodzenia. Dzisiaj udało mi się wyjechać z garażu po wymianie nagrzewnicy(dodam, że auto kupiłem niejeżdżące z zepsutą nagrzewnicą). A więc, wymieniłem nagrzewnicę, zalałem go płynem próbowałem go odpowietrzyć i prawie mi się udało bo wszystkie węże były już gorące a przez odpowietrznik leciał już sam płyn. wsiadłem w auto aby się przejechać i był problem z ciepłym nawiewem bo wiało tylko jeśli nacisnąłem guzik na klimatroniku ten co jest pomiędzy strzałką w górę i w dół. i to nie wszystko bo po przejechaniu się kawałek zaświeciła mi się kontrolka, że mam niski stan płynu więc zatrzymałem się otworzyłem maskę a z odpowietrznika na wężu do chłodnicy dosłownie sikało płynem,. Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny. z Góry dziękuję i życzę wszystkim wesołych świąt Edytowane 25 Grudnia 2016 przez [email protected]
Przemek Rzeszotarski Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 odpowietrzenie układu masz przy podszybiu gdzie wchodzą węże do nagrzewnicy. jak Ci sikało na tym wężu do chłodnicy to zapewne musisz wymienić wąż. i jak miałeś za duże ciśnienie w układzie to korek zbiorniczka wyrównawczego wymień.
paweldrozdowski1991 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 odpowietrzenie układu masz przy podszybiu gdzie wchodzą węże do nagrzewnicy. jak Ci sikało na tym wężu do chłodnicy to zapewne musisz wymienić wąż. i jak miałeś za duże ciśnienie w układzie to korek zbiorniczka wyrównawczego wymień. Wiem gdzie jest odpowietrznik, przecież napisałem, że płyn uciekał przez niego. Sikało mi przez odpowietrznik na wężu wychodzącym z nagrzewnicy, prawie cały płyn wyleciał. Jak otworzyłem maskę i zobaczyłem, że sika to odkręciłem korek zbiorniczka żeby ciśnienie wypuścić
kresek Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Skoro tak, to pewnie UPG. Stąd może wczesniejsze rozczelnienie nagrzewnicy.
paweldrozdowski1991 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 a jak sprawdzić która uszczelka jest do wymiany ? czy najlepiej od razu dwie zrobić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się