kamil3k1991 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Witam od poniedziałku mam problem z moim 2.0 bgb wracając do domu wszystko silnik pracował jak należy miał moc pracował cicho . Po ponownym uruchomieniu mam problem z brakiem mocy jeszcze mniej niż przy padniętym DV i wydech stał sie głośniejszy w ok 1000-2000 rmp, na wolnych obrotach silnik poszarpuje. Po sprawdzeniu żadnych błedów nie wyświetla. DV n75 i świece w tym miesiącu wymienione. Witam od poniedziałku mam problem z moim 2.0 bgb wracając do domu wszystko silnik pracował jak należy miał moc pracował cicho . Po ponownym uruchomieniu mam problem z brakiem mocy jeszcze mniej niż przy padniętym DV i wydech stał sie głośniejszy w ok 1000-2000 rmp, na wolnych obrotach silnik poszarpuje. Po sprawdzeniu żadnych błedów nie wyświetla. DV n75 i świece w tym miesiącu wymienione. Dodam jeszcze że dziś odłączyłem przepływomierz zero reakcji ani lepiej ani gorzej tylko esp sie swieciło
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 (edytowane) plecionka kaput Edytowane 28 Grudnia 2016 przez uszol
kamil3k1991 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ale u mnie nie ma plecionki z tego co kojarzę Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 pewny jestes ze od dp nie idzie plecionka?? bo nie wydaje mi sie zeby jej nie bylo
arek_cccp Opublikowano 30 Grudnia 2016 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Seryjnie jest katalizator... chyba, że kolega ma modzony wydech,czyli DP między innymi. Sprawdź katalizator pewnie zapchany i trup, nic nie wspominałeś w poście o tym, że masz założony downpipe, druga opcja to odma, falowanie obrotów na jałowym i nierówna praca silnika to też jej objaw. Trzecia opcja ale mało prawdopodobna bo twierdzisz, że błędów brak to albo cewki trupy albo coś z układem paliwowym. Tylko to musiałbyś zlogować dynamicznie i wrzucić logi. Nieszczelność raczej odpada skoro odłączeniie przepływki nic nie daje. Warto sprawdzić logi wysokiego ciśnienia też.
kamil3k1991 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Postaram się zrobić logi przez weekend i może wtedy się coś wyjaśni. Cewki próbowałem pozmieniać bo mam jedną nowa zapasowa ale nic to nie dało. Jeszcze wczoraj zauważyłem że jak lekko dodaje gazu to samochód szybciej przyspiesza . Spróbuję dziś jeszcze wyczyścić przepustnice i dam znać czy jest jakaś poprawa Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Panowie przepraszam że dopiero teraz piszę ale dopiero wczoraj znalazłem coś czasu żeby zająć się samochodem . Okazało się że winna jest gruszka od turbiny a co najlepsze mebrana jest w niej cała . Pękł na pół ten boleć zakończony gwintem który wychodzi z gruszki i steruje klapa turbiny Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się