marhew 1 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, do mojego bexa wleciała hybrydowa sprężarka na bazie seryjnego turbo k03-073. Docelowo turbo ma trzymać ok 1.3-1.4 bara na koniec. W tym momencie gruszka jest 0.8 barowa(wydaje mi się za twarda), turbina ładuje ok 1.1 bar i wysterowanie n75 spada do 37%. Możecie doradzić jaka gruszkę założyć? 0,4, 0,6 może coś innego jeszcze? Edytowane 13 Stycznia 2017 przez marhew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Cześć widzę że kontynuacja 1.8T trwa dalej w drugim aucie Skoro masz wysterowanie 37% górą a chcesz ładować 1.4bara to masz zapas , spokojnie może tak gruszka zostać. W czym problem ? Ew jak chcesz na zaworku mieć mniej to wymień gruszkę na 0,6barowa i sprawa rozwiązana. Jeśli jest problem w sofcie to trzeba przysiąść do strojenia i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Miło Gregor ze pamiętasz. A3 niestety poszła do kasacji, sentyment został i jest kolejne 1.8t. Tym razem postaralem sie wyeliminowac stare błędy i juz ani paliwa ani doladowania na pewno nie zabraknie Zapasu jest sporo fakt, problem w tym, że gdy auto jedzie normalnie przelotowa prędkością ok 140 km/h czyli jakieś 3200 rpm w dolocie jest za duze cisnienie i robi sie okrutny rezonans. Efekt taki ze trzeba jechac albo 130 albo 170 bo wtedy nie buczy. Wydaje mi się, że wlasnie z powodu zbyt twardego wg jest takie 'nadciśnienie' dlatego chciałbym spróbować wystroic na czyms bardziej miekkim. Edytowane 14 Stycznia 2017 przez marhew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 nie to nie tutaj jest problem, jak buczy to tip Ci buczy od zaworu dv ktory niesie rezonans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Grzesiu ma racje u mnie też tak jest w przedziale obrotowym silnika a wszystko jest ok z silnikiem , hybryda i program był robiony u Grzesia wie co gada na gumowym tipie tego niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhew 1 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 No to Panowie jaka rada na to? Bo pewnie przyznacie ze jest to bardzo uciazliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 17 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 no jest , ja z tym jeżdżę kwestia przyzwyczajenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiowaty 0 Opublikowano 23 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2017 to znaczy że zawsze tak jest na metalowym tip-ie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się