szeryf Opublikowano 14 Stycznia 2017 Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, w piątek rano auto normalnie otworzyłem, pod pracą już nie mogłem. Po powrocie do domu sprawdziłem drugi pilot, i działał. Pilota nie mogłem zakodować w stacyjce. Wymieniłem baterię (stara była ok), i poszedłem kodować przez VCDS. Znalazłem taki o to błąd: 0955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent Sprawdziłem w kanale 7, i pilot nie wysyła żadnych sygnałów, przez co nie mogę go zaadaptować w kanale 21. Czy ktoś wie co oznacza ten błąd? Co mogło się zepsuć, że kluczyk nie wysyła sygnałów? Dioda miga. Pozdrawiam Edytowane 14 Stycznia 2017 przez szeryf
djshaker Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Witam, Podpinam się pod temat. Miałem podobną sytuację. Przestał działać 1 pilot, za jakiś dłuższy czas 2gi. Kupiłem 3ci używany, przełożyłem elektronikę, zakodowałem bo był widoczny (VCDS -> [46 - Central Convenience] [Adaptation - 10] Channel 021.) [Te które przestały działać oczywiście nie są widoczne w tej opcji przy próbie zakodowania jak i w Meas. Block 007] i dziś (po jakimś roku) też 3ci przestał nagle działać. (8E0837220K x2 + 8E0837220E, CCM: 8E0959433BS; tak wiem ze 3ci jest starszy) Ani nie upadły, nie zostały zalane, sytuacja występuje losowo. Moduł komfortu sprawny, inny (kolegi) pilot jest widoczny i można go zakodować. Nie to nie bateria Jedyna sensowna odpowiedź na forum: Dnia 16.04.2011 o 01:45, grzechuwoj napisał: Zdradzę przyczynę nie sprawnych pilotów. Po prostu ulegają uszkodzeniu miałem podobny problem jeden pilot sprawny. Dokupiłem trzeci na allegro 100 zł i ten sam efekt nie widać w kodowaniu pilota. Winą była pływająca częstotliwość naprawa około 150 zł ja wybrałem zakup nowego 250 zł stare zostawiłem w rozliczeniu, a mianowicie sprawdzamy w blokach pomiarowych czy pilot jest widoczny, jeżeli jest dobry to sterownik go zobaczy, lecz nie pokarze pozycji, na której jest zapisany oto cała tajemnica. Częstotliwość trzeba sprawdzać odpowiednim miernikiem a nie telewizorem. Tu jeszcze dodam, że moje kluczyki były sprawdzane u magików od alarmów na przystawkach i niby wysyłają poprawna częstotliwość 433 ale takie sprawdzenie można sobie darować bo jak w Meas. Block 007 nie widać pilota to koniec raczej. Dnia 14.01.2017 o 12:38, szeryf napisał: Witam, w piątek rano auto normalnie otworzyłem, pod pracą już nie mogłem. Po powrocie do domu sprawdziłem drugi pilot, i działał. Pilota nie mogłem zakodować w stacyjce. Wymieniłem baterię (stara była ok), i poszedłem kodować przez VCDS. Znalazłem taki o to błąd: 0955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent Sprawdziłem w kanale 7, i pilot nie wysyła żadnych sygnałów, przez co nie mogę go zaadaptować w kanale 21. Czy ktoś wie co oznacza ten błąd? Co mogło się zepsuć, że kluczyk nie wysyła sygnałów? Dioda miga. Pozdrawiam http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00955: Kluczyk nie sparowany lub kluczyk używany poza zasięgiem zbyt dużo razy lub słaba bateria. U Ciebie przynajmniej jest błąd, u mnie nie ma nic. Jak go nie widać przy adaptacji czy sprawdzeniu na 7 (a jeśli drugi pilot Ci działa) to raczej elektronikę będziesz musiał podmienić z używanego np. Potem go zobaczy i zakodujesz. Chociaż liczę, że ktoś się wypowie i rozwiąże nasze "problemy" i piloty się ponownie zakodują. A jak nie, to muszę kupić 4ty pilot, szlag! Proszę o wypowiedź kogoś zorientowanego w temacie. Z góry dziękuję. Edytowane 12 Lutego 2017 przez djshaker
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się