kamil642 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Mam dziwny problem z 2.0 Alt przegrzewa się momentalnie po dojściu do 90 momentalnie skacze do 120 stopni wentylator chodzi na pełnnych obrotach przy mrozach rzędu - 9 stopni na postoju jest ok dziej się tak w trakcie jazdy weże srednio sa gorące doł i gora najbardziej goraca głowica tam gdzie jest czujnik do tego zmieniany czujnik był nowy termostat też oryginały jakiś czas temu może 2 miesiace i było wszystko ok wiec raczej nie to do tego dziwnie zassane poddcisnienia ten zaworek przy filtrze powietrza tyka i przewod podcisnieniowy ten z trojnikiem od serwa całkiem wessany nic przez niego nie przepływa obsatawiałem byc moze pompa wody ma już 14lat od nowosci przy przebiegu 134 tys przy gasneniu słychać delikatnie jakby coś skrzypaiło tak jakby urwany wirnik ale dlaczego podcisnieni wessało ? Edytowane 17 Stycznia 2017 przez kamil642
Dajmon Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) Cześć. Na wstępie odpowiem Ci, że wszystko co napisałeś to jedno wielkie zalewisko. Czyta się bez zrozumienia. Mógłbyś kropki postawić, żeby koniec i początek zdania chociaż rozpoznać. Co do Twojego problemu, to jak dobrze zrozumiałem, temp. płynu Ci wzrasta i to momentalnie. Piszesz, że wymieniłeś termostat oraz czujnik temp. z tyłu głowicy - zatem ten zielony czteropinowy. Czy podłączaleś się Vagiem ? Może jakieś błędy w bloku silnika. Co do pompy wody, o której pisałeś, to również może ona być uszkodzona. Jak pompa nie będzie pchała wody, to nie będzie ona szła w chłodnicę i się nie wychodzi, mimo że termostat będzie otwarty na full. Woda będzie szła w chłodnicę wężami ale tylko jako obieggrawitacyjny, a nie wymuszony pompą. Daj znać co tam zdiagnozujesz bo rozumiem, że samochodem jeździć musisz. Edytowane 18 Stycznia 2017 przez Dajmon
kamil642 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2017 tylko czemu przy okazji podcisnienia wessało w doatku słysze cykający zaworek podciśnieniowy obok filtra ?
Dajmon Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zapodaj jakieś foto, żeby mieć świadomość o czym mowimy
kamil642 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2017 (edytowane) tu na pierwszym zdjeciu zasysa weży jest płaski wessany a na drugim zaworek tyka dośc głosno Edytowane 18 Stycznia 2017 przez kamil642
tracer123 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 zawór n80 ma tykać. kiedyś go wymieniłem na nowy i nie zrobiło to żadnej różnicy, nadal tyka.
radekjez Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Bo to zawór od odpowietrzania zbiornika paliwa Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Dajmon Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Wiesz już zatem że dźwięk tykania z lewej strony, tuż koło przeplywomierza pochodzi od zaworu odpowietrzajacego zbiornik paliwa. U mnie też on jest i równieże tyka, trzeba się jednak skoncentrować nad nim aby go uslyszeć. Widzę, że zapodales dwa zdjęcia, oba z innym wnętrzem silnika, bo na jednym jest instalacja LPG. Ja mam 2.0 ALT ale nie mam czegoś takiego jak Ty, tzn. to co zaznaczyłes na czerwono. Jeśli możesz, zrób dokładniejsze zdjęcie. Tam powinna być przepustnica i eżektor. Eżektor łączy przepustnice, czwornik i serwo hamulców. Elementy te działają na podciśnieniu powietrza, które zasysa silnik przepustnicą. Z przepustnicy podciśnienie zasysa również membranę w gruszce sterująca łopatkami w kolektorze dolotowym.
kamil642 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 (edytowane) [/img] [/img] [/img] wyżej fotki gdy przytrzymam go na obrotach to grzeje się do ponad 110 brak obiegu na chłodnicy tak włacza wentylator ta czarna rórka od termostatu jest bardzo gorąca parzy ale przewód idący dalej do chłodnicy z biegiem czasu bardzo po woli robi się wogole ciepły w dadtku wycieki z boku w sensie olej z pokrywy az parowało czy to pompa płynu nie podaje czy coś nie z głowicą cały czas kopci na bialo z wydechu na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku po przygazowaniu dośc mocno widać dym teraz zauwazyłem że chyba też połyka płyn czyżby tuleja mogła strzelić nie pompuje węzy słabsze ogrzewanie w kabinie sama głowica bardzo gorąca Edytowane 21 Stycznia 2017 przez kamil642
Makale Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie po wymianie czwórnika odmy, odmy, wyczyszczeniu eżektora oraz wszystkich węży idących od eżektora nic już nie zasysa i wszystko jest ok. Pompa wody natychmiast do wymiany. I nie katuj tego silnika. Zaraz Ci głowica albo blok pęknie i taki będzie finał jazdy na gotujacym się silniku. Każdy odchył od 90 stopni w tym silniku od razu zatrzymać się i zakaz dalszej jazdy. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez Makale
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się