Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grzeje się momentalnie


kamil642

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam dziwny problem z 2.0 Alt przegrzewa się momentalnie po dojściu do 90 momentalnie skacze do 120 stopni wentylator chodzi na pełnnych obrotach  przy mrozach rzędu - 9 stopni  na postoju jest ok dziej się tak w trakcie jazdy weże srednio sa gorące doł i gora najbardziej goraca głowica tam gdzie jest czujnik  do tego zmieniany czujnik był nowy termostat też oryginały jakiś czas temu może 2 miesiace i było wszystko ok wiec raczej nie to do tego dziwnie zassane poddcisnienia ten zaworek przy filtrze powietrza tyka i przewod podcisnieniowy ten z trojnikiem od serwa całkiem wessany nic przez niego nie przepływa obsatawiałem byc moze pompa wody ma już 14lat od nowosci przy przebiegu 134 tys przy gasneniu słychać delikatnie jakby coś skrzypaiło tak jakby urwany wirnik  ale dlaczego podcisnieni wessało ?

Edytowane przez kamil642
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.  Na wstępie odpowiem Ci, że wszystko co napisałeś to jedno wielkie zalewisko. Czyta się bez zrozumienia. Mógłbyś kropki postawić,  żeby koniec i początek zdania chociaż  rozpoznać. 

Co do Twojego problemu, to jak dobrze zrozumiałem,  temp. płynu Ci wzrasta i to momentalnie.  Piszesz, że wymieniłeś termostat oraz czujnik temp. z tyłu głowicy - zatem ten zielony czteropinowy. Czy podłączaleś się Vagiem ? Może jakieś błędy w bloku silnika. Co do pompy wody, o której pisałeś, to również może ona być uszkodzona. Jak pompa nie będzie pchała wody, to nie będzie ona szła w chłodnicę i się nie wychodzi, mimo że termostat będzie otwarty na full. Woda będzie szła w chłodnicę wężami ale tylko jako obieggrawitacyjny, a nie wymuszony pompą.

Daj znać co tam zdiagnozujesz bo rozumiem,  że samochodem jeździć musisz.

Edytowane przez Dajmon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czemu przy okazji podcisnienia wessało w doatku słysze cykający zaworek podciśnieniowy obok filtra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audi 2.jpgtu na pierwszym zdjeciu  zasysa weży jest płaski wessany  

a na drugim zaworek tyka dośc głosnoaudi.jpg

Edytowane przez kamil642
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór n80 ma tykać.

kiedyś go wymieniłem na nowy i nie zrobiło to żadnej różnicy, nadal tyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz już zatem że dźwięk tykania z lewej strony, tuż koło przeplywomierza pochodzi od zaworu odpowietrzajacego zbiornik paliwa. U mnie też on jest i równieże tyka, trzeba się jednak skoncentrować nad nim aby go uslyszeć. 

Widzę, że zapodales dwa zdjęcia, oba z innym wnętrzem silnika, bo na jednym jest instalacja LPG.

Ja mam 2.0 ALT ale nie mam czegoś takiego jak Ty, tzn. to co zaznaczyłes na czerwono. Jeśli możesz, zrób dokładniejsze zdjęcie.  Tam powinna być przepustnica i eżektor. Eżektor łączy przepustnice, czwornik i serwo hamulców. Elementy te działają na podciśnieniu powietrza, które zasysa silnik przepustnicą. Z przepustnicy podciśnienie zasysa również membranę w gruszce sterująca łopatkami w kolektorze dolotowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

file.html[/img]

file.html[/img]

file.html[/img]

wyżej fotki gdy przytrzymam go na obrotach to grzeje się do ponad 110  brak obiegu na chłodnicy tak włacza wentylator ta czarna rórka od termostatu jest bardzo gorąca parzy  ale przewód idący dalej do chłodnicy z biegiem czasu bardzo po woli robi się wogole ciepły w dadtku wycieki z boku w sensie olej z pokrywy az parowało   czy to pompa płynu  nie podaje czy coś nie z głowicą cały czas  kopci na bialo z wydechu na wolnych obrotach  przy rozgrzanym silniku po przygazowaniu dośc mocno widać dym teraz zauwazyłem że chyba też połyka płyn  czyżby tuleja mogła strzelić  nie pompuje węzy słabsze ogrzewanie w kabinie sama głowica bardzo gorąca 

Edytowane przez kamil642
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po wymianie czwórnika odmy, odmy, wyczyszczeniu eżektora oraz wszystkich węży idących od eżektora nic już nie zasysa i wszystko jest ok. Pompa wody natychmiast do wymiany. I nie katuj tego silnika. Zaraz Ci głowica albo blok pęknie i taki będzie finał jazdy na gotujacym się silniku. Każdy odchył od 90 stopni w tym silniku od razu zatrzymać się i zakaz dalszej jazdy.

Edytowane przez Makale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...