Adrian999 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Czesc, jestem tu nowy i chcialbym przedstawic Wam moj problem. Kiedy temperatury na zewnatrz zaczeły spadac samochod nie nagrzewał mi sie do 90' wymieniłem termostat na oryginalny bahr, dalej to samo bylo wiec wymienilem czujnik temp. ten z tylu sinika, dalej bez poprawy. nie mialem innego pomyslu wiec wrzucilem przed chlodnice karton i teraz jest w miare poprawnie, tyle ze od czasu wymiany tych rzeczy samochod zaczal źle chodzic i na benzynie i na gazie tzn telepie go na wolnych obrotach a podczas jazdy nieraz brakuje mu mocy, nieraz jakby cos sie przestawiło i nie ma sily. Wyskakiwal mi caly czas blad sondy za katalizatorem sprawdzilem i rzeczywiscie nie bylo na niej przejscia wiec wymienilem na nowa boscha, po wkreceniu dalej to samo samochod telepie na wolnych i dalej wyskakuje blad sondy czy to jej wina ze samochod tak chodzi? i co zrobic zeby ona zaczela chodzic?
radekjez Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Ja z ogrzewaniem też tak miałem nie wiem jak to sie stało ale układ był zapowietrzony mechanik wyplukal cała nagrzewnice nowy płyn odpowietrzanie i narazie jest [emoji108] co chodzi o sonde to może nie ma odpowiedniego napięcia ja miałem podobnie pokazał się błąd kupiłem emulator i lata podjedz do dobrego elektryka lub warsztatu niech to sprawdza przyczyną musi gdzieś być a tylko sondę pokazuje czy coś więcej Wysłane z mojego D6503 przy użyciu TapatalkaSprawdź świece jeszcze cewki zapal auto i pojedynczo wyciągaj każda może cewke szlak trafia na którymś cylindrze może przeplywka zacznij od takich podtawowych czynności Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Adrian999 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) zrobilem juzz 1000km to uklad sammpewnie by sie odpowietrzyl, narazie z tym kartonem jest ok i nie wyjmuje go. ale czytalem ze tez silniki maja swoja mape chlodzenia silnika i termostat jest elektryczny wiec CPU otwiera go i zamyka kiedy chce, w zaleznosci od potrzeb. swiece kupilem i zalozylem nowe, cewki sa 3 nowe jedna stara ale nieraz jak mu cos odbije to chodzi normalnie. Wczoraj jechalem dluzsza trase ok400km po 150 zatrzymalem sie zatankowac jechal w calkiem dobrze a po zatrzymaniu i zatankowaniu pierwsze kilkadziesiat km znowu nie mial siły. Bład tylko P0130 wyskoczył tj. obwód sondy. podpinalem kompa to tej drugiej nie widzi ani napiecia ani korekty. Tylko czy druga sonda odpowiada za wolne obroty? a co do emulatora to chba nie tu problem , bo jakies napiecie i korekte by pokazywal, a i katalizator tez mam tylko nie wiem w jakim stanie Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Adrian999
radekjez Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Ta druga sonda nie ma nic do obrototow ona wylapuje tylko spaliny ja można usunąć z komputera na stałe i nic się nie dzieje z autem było na forum dużo o tej sondzieWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Adrian999 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 No wlasnie, czyli dalej nie wiem co sie dzieje z moim samochodem. A pierwsza sonda juz wplywa na wolne obroty?
radekjez Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Tak pierwsza ustala miesznake Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
snake1000 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Myślę tu o jednym.Gdy staniesz i jest zimno..Może podciśnienia brakuje a dlaczego?Jeżeli mnie pmiec nie myli to czytałem na tym forum lub Passat forum o takim samym problemie.Mówię tu o trojniku gumowym, który jest na grodzi między silnikiem a podszybiem. Stara guma marznie i zakurcza się na zimnie/mrozie i zadusza podciśnienie. Chłopaki wstawaja tam coś w rodzaju tulejki. Pedał hamulca nie twardnieje? Czy słychać wyraźne syczenie/wyraźny szum powietrza gdy przyspieszasz? Czy po odpaleniu trzęsie silnikiem jakby na 3 garnki? Klekot głowicy po dłuższym postoju? Sprawdzilbym/bez wahania zmienilbym tzw. Śrubę odpowietrzajacą - mały okrągły plastik na wezu między wacum a servem/ znajdziesz po odkreceniu zbiornika wyrownawczego na płyn chłodniczy.Tak jak z trojnikiem - zakurcza się stara guma i dławi podcisnienie. Oto link https://a4-klub.pl/topic/343641-twardy-pedał-hamulca/#comment-4745317Drugi: post #12 http://forum.vw-passat.pl/threads/128932-Problem-z-wolnymi-obrotami-w-1-8T-AWT-Solved?highlight=17887
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się