Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dolot 2.0 FSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie. Mam dość dziwny problem ze swoim samochodem.. Może najpierw opowiem o zachowaniu silnika a mianowicie - czuć że zapłon wypada ale obroty nie falują. Im bardziej silnik się nagrzeje tym bardziej przy dodaniu gazu odczuwalne są szybkie i krótkie szarpania silnika ale tylko pod obciążeniem ( na biegu jałowym po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie).

Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze podczas jazdy, i błąd klap w kolektorze dolotowym. Nie da się zaadaptować tych klap czy sterownika ( nie bardzo jestem w temacie) .

Dolot został wyczyszczony przez osobę która zajmuję się silnikami FSI. Cewka, świece, kable, wtryski, sprawne. Może jest ktoś w stanie naprowadzić mnie trochę, czego szukać, od czego zacząć. Czy numery OEM mają znaczenie przy ewentualnym kupnie tego całego mechanizmu sterowania tych klapek w kolektorze dolotowym?

Opublikowano

Przy kolektorze jest taka grucha która steruje klapami w kolektorze albo dzwignia ulamana albo membrana peknieta częsty przypadek mose zobacz tam

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Myślę, że mechanik który czyścił dolot zauważył by tą nieprawidłowość

Opublikowano

Pewny jesteś nie który nawet nie wie do czego to jest

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A jest to wymienne?

Opublikowano

Poczytaj ten temat.

Opublikowano

Tak jest wymienne 2 śruby torx

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...