Quink Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam Panowie. Mam dość dziwny problem ze swoim samochodem.. Może najpierw opowiem o zachowaniu silnika a mianowicie - czuć że zapłon wypada ale obroty nie falują. Im bardziej silnik się nagrzeje tym bardziej przy dodaniu gazu odczuwalne są szybkie i krótkie szarpania silnika ale tylko pod obciążeniem ( na biegu jałowym po dodaniu gazu silnik pracuje normalnie). Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 1 cylindrze podczas jazdy, i błąd klap w kolektorze dolotowym. Nie da się zaadaptować tych klap czy sterownika ( nie bardzo jestem w temacie) . Dolot został wyczyszczony przez osobę która zajmuję się silnikami FSI. Cewka, świece, kable, wtryski, sprawne. Może jest ktoś w stanie naprowadzić mnie trochę, czego szukać, od czego zacząć. Czy numery OEM mają znaczenie przy ewentualnym kupnie tego całego mechanizmu sterowania tych klapek w kolektorze dolotowym?
radekjez Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Przy kolektorze jest taka grucha która steruje klapami w kolektorze albo dzwignia ulamana albo membrana peknieta częsty przypadek mose zobacz tam Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Quink Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2017 Myślę, że mechanik który czyścił dolot zauważył by tą nieprawidłowość
radekjez Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Pewny jesteś nie który nawet nie wie do czego to jest Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
radekjez Opublikowano 29 Stycznia 2017 Opublikowano 29 Stycznia 2017 Tak jest wymienne 2 śruby torxWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się