Kubal2216 7 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) Witajcie, Mam problem z wibracjami na biegu jałowym mojego B7. Czuć drżenie na fotelach, lekko kierownicy. Czy to normalne, że na biegu jałowym napinacz paska drży jak w tym filmie: Wymieniłem napinacz paska osprzętu, koło pasowe wału korbowego, sprzęgło alternatora, pasek osprzętu i dalej drży... Jak dodam gazu, to drżenie napinacza ustępuje. Macie jakieś pomysły, co można sprawdzić? Edytowane 24 Stycznia 2017 przez Kubal2216 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Sprawdź sprzęgiełko w alternatorze na początek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Sprzęgiełko wymienione na nowe, niestety nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 To może samo koło pasowe - nie pracuje na boki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Wymieniłem napinacz paska osprzętu, koło pasowe wału korbowego, sprzęgło alternatora, pasek osprzętu i dalej drży... Jak dodam gazu, to drżenie napinacza ustępuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekrp90 2 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 To pozostaje Ci jedynie krzywa ośka alternatora lub tzw. TenTypTakMa. Zwiększenie obciążenia (włączenie klimatyzacji, uruchomienie wszystkich odbiorników prądu) zmienia coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Włączenie klimatyzacji nic nie zmienia. Trochę irytuje mnie to drganie, ale brak mi już pomysłów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 Nie wiem jak akurat w tym silniku, ale w swoim AWT po zakupie miałem problem z właśnie tym napinaczem, po kilku miesiącach doszedłem że były dwie długości paska, oczywiście miałem ten dłuższy o kilka mm, po wymianie na odpowiedni wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, strazak93 napisał: Nie wiem jak akurat w tym silniku, ale w swoim AWT po zakupie miałem problem z właśnie tym napinaczem, po kilku miesiącach doszedłem że były dwie długości paska, oczywiście miałem ten dłuższy o kilka mm, po wymianie na odpowiedni wszystko jest ok. Przyznam, że tego nie brałem pod uwagę. Wg tego co widzę wychodziły paski 6PK 1570 oraz 6PK 1590. Ja mam obecnie zakupiony ten krótszy czyli 6PK 1570 i to jest odpowiednia długość. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez Kubal2216 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woj_ta_s 0 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Witam. Kolego, przerabiałem ten sam problem, dodatkowo u mnie nowy napinacz już po wymianie wydawał stuk przy lekkim kopnięciu pedału gazu na obrotach biegu jałowego. Niech ktoś pomoże Ci, klucz chyba 17 albo 19 płaską załóż na napinacz i go przytrzyma a potem kolega niech przygazuje. Jak wibracje ustąpią przy tym zabiegu to jest za długi pasek. Założyłem krótszy i jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 43 minuty temu, Woj_ta_s napisał: Witam. Kolego, przerabiałem ten sam problem, dodatkowo u mnie nowy napinacz już po wymianie wydawał stuk przy lekkim kopnięciu pedału gazu na obrotach biegu jałowego. Niech ktoś pomoże Ci, klucz chyba 17 albo 19 płaską załóż na napinacz i go przytrzyma a potem kolega niech przygazuje. Jak wibracje ustąpią przy tym zabiegu to jest za długi pasek. Założyłem krótszy i jak ręką odjął. Witaj, dzięki za zainteresowanie się tematem. Wystarczy dodać gazu i już napinacz nie drży (nawet nie ma potrzeby zakładać klucza). Problem jest tylko na biegu jałowym. Pasek mam założony takiej długości jak zaleca producent czyli 6PK 1570. Nie wiem jaki krótszy mógłbym założyć :(. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubal2216 7 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Niestety problem dalej występuje. Po włączeniu klimatyzacji całe auto mocniej drży (aż prawa lampa drży) i jak podjadę pod tył auta to widać drżenie światła... Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły gdzie szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się