Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bora, przepalony bezpiecznik od sterownika silnika, dym spod maski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas jazdy zgasła mojemu tacie Bora 1.9TDI 101 KM 2003 rok. Kręcił rozrusznik, brak kontrolki od świec. Po dojechaniu do niego podpiąłem VCDS - brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Sprawdziłem bezpieczniki i bezpiecznik 29- sterownik silnika, pompy paliwa przepalony. Po założeniu nowego bezpiecznika odpaliła ale leciał dym z okolic akumulatora...  Dym się pojawia po przekreceniu kluczyka w pozycje ZAPŁON. Śmierdzi paloną gumą. Zaraz wyjmę akumulator i zobaczymy 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...