Jump to content
1 1
drdala

Audi a4 b6 - Wkręcona linka nie działają obydwie szyby.

Recommended Posts

Witam 
Postrzępiła mi się linka i wkręciła się w mechanizm podnoszenia szyby u kierowcy. 
Rozebrałem szyby wymieniłem cały mechanizm i niestety teraz nie działa wcale ani opuszczanie szyby u kierowcy ani u pasażera. O co chodzi? Dlaczego mogło się tak stać? Podłączenie VAGa może coś pomóc? Proszę o pilną pomoc bo zimno na dworze a ja mam opuszczoną szybę u pasażera i nie mogę jej podnieść. Co mogło się stać? I jak spróbować to naprawić?

Edited by drdala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie rzeczy pokazał VAG
https://wklej.to/JpWna
Nie świeci się też wcale przełącznik od szyb kierowcy. U pasażera świeci się...

Co mogło się stać, co mogłem zrobić przy rozbieraniu tych drzwi, że wyskoczyły takie błędy i nie działa również otwieranie/zamykanie szyby pasażera... nic przecież tam nie dotykałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co robić podpowiedzcie proszę. Może samemu uda mi się rozwiązać ten problem.

Gdzie jest ten komfort?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem podobny problem jak wymieniałem na stronie pasażera.

Samochód Ci się zamyka i otwiera z centralki ? bo obstawiam że wszystkie drzwi się nie zamykają.
1 ) sprawdź wiązkę między drzwiami a słupkiem (gumowy łącznik zdejmij i zajrzyj czy nie masz połamanych przewodów tylko tak głębiej w połowie tej gumy)

2) To u mnie było pomogło wypięcie i wpięcie wszystkich kostek na nowo i psiknięcie stykiem ( mam na myśli te co idą do silniczka, ta kostka co idzie do zamka)
Trzeba po posprawdzać, Ja bym na razie za moduł komfortu się nie brał. Ponieważ wszystko przedtem działało a przynajmniej autor nie pisze aby było inaczej.

A i MK zanim zatrybi to też trzeba np zamknąć drzwi i otworzyć, a czujnik od otwierania drzwi działa Ci ?

Edited by Bilder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy takiej usterce vag pokaże konkretnie o które drzwi chodzi ,wtedy można szukać przetartego kabla w peszlu natomiast tutaj są błędy wszystkich drzwi i wiele innych co raczej eliminuje taką usterkę,przetarte przewody wszędzie to się raczej nie zdarza.

Oczywiście mogę się mylić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salamon ja Cię rozumiem. Ale mnie bardziej zastanawia to, że przed wymianą wszystko było ok. Ciekawie czy jak błędy się usunie to ile z ich wraca?

Share this post


Link to post
Share on other sites
01331
(Kody błędów)
  Komputer sterujący drzwiami po stronie kierowcy (J386).   Uszkodzony. Brak sygnału. Brak komunikacji. Za wysokie napięcie zasilania

U mnie taki błąd był jak kabel zasilający w wiązce był uwalony i było 3.6V na wiązce do modułu drzwi. I problem nie był na przelotce między drzwiami a karoserią tylko w samych drzwiach. Kable nie były zamocowane do konstrukcji drzwi i latały luźno i się uszkodziły do tego miałem ja całe mokre. Lub banalnie zapytam może kostki nie sa wszystkie zapięte lub blokada na niej była połamana i wypadła bo jak nawet nie masz podświetlenia przycisków to tak jakby tam nie było prądu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem tak z lewymi tylnymi drzwiami od dawna był problem taki, że mimo, że je otworzyłem to komputer tego nie widział i np. po chwili zamykał sam samochód. Bo myślał, że po otworzeniu centralnego żadne drzwi nie zostały otwarte. Z Drzwiami bagażnika też tak czasami się zdarza.

Wszystkie te bezpieczniki
 8166154000_1485882005_thumb.jpg  
 sprawdziłem i wszystkie są ok. Chyba, że gdzieś jeszcze są jakieś inne które muszę sprawdzić? Słyszałem od jednego mechanika, że od szyb jest jakiś oddzielny inny bezpiecznik. Ale myślę, że skoro on byłby uwalony to prawe drzwi nie dostawałyby zasilania a dostają...

W kostce jak mogę sprawdzić jakie jest zasilanie? Na których pinach?

Co dziwne przed sprawdzaniem bezpieczników centralny działał we wszystkich drzwiach a teraz nie działa w drzwiach kierowcy.
Niektóre bezpieczniki czyli te mniejsze musiałem wyjmować, żeby sprawdzić i może dlatego?

Edited by drdala

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, drdala napisał:

 

Powiem tak z lewymi tylnymi drzwiami od dawna był problem taki, że mimo, że je otworzyłem to komputer tego nie widział i np. po chwili zamykał sam samochód.

 

Tu ewidentnie winny jest mikrostyk w zamku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok dzięki za info ale to akurat jest temat drugorzędny w tym momencie najpierw chce mieć sprawne auto do jeżdżenia. Dziś około 21 jak dzieci pójdą spać mam zamiar zająć się tym tematem więc każda rada pomocna:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest główny problem reszta jest tylko pochodną

01336
(Kody błędów)
  Grupowa magistrala danych układu komfortu.   Brak sygnału. Brak komunikacji. Wadliwy.  

Możliwe przyczyny wilgoć lub zalanie, poluzowane kostki,uszkodzone przewody,brak styku lub po prostu skończył się

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok dzięki za info ale to akurat jest temat drugorzędny w tym momencie najpierw chce mieć sprawne auto do jeżdżenia. Dziś około 21 jak dzieci pójdą spać mam zamiar zająć się tym tematem więc każda rada pomocna:)

Zajmie tapicerkę i posprawdzaj kostki czy wszystkie wskoczył ja trzeba

Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...