Audi a4 b6 - Wkręcona linka nie działają obydwie szyby.
1 1

    19 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam 
    Postrzępiła mi się linka i wkręciła się w mechanizm podnoszenia szyby u kierowcy. 
    Rozebrałem szyby wymieniłem cały mechanizm i niestety teraz nie działa wcale ani opuszczanie szyby u kierowcy ani u pasażera. O co chodzi? Dlaczego mogło się tak stać? Podłączenie VAGa może coś pomóc? Proszę o pilną pomoc bo zimno na dworze a ja mam opuszczoną szybę u pasażera i nie mogę jej podnieść. Co mogło się stać? I jak spróbować to naprawić?

    Edytowane przez drdala

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Vag powinien jakieś błedy pokazać ,a na kluczyk też niereaguje zamykanie okien

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Takie rzeczy pokazał VAG
    https://wklej.to/JpWna
    Nie świeci się też wcale przełącznik od szyb kierowcy. U pasażera świeci się...

    Co mogło się stać, co mogłem zrobić przy rozbieraniu tych drzwi, że wyskoczyły takie błędy i nie działa również otwieranie/zamykanie szyby pasażera... nic przecież tam nie dotykałem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak na szybko najwięcej błędów masz w module komfortu wszystkie odnośnie obsługi drzwi nie zrobiłeś jakiegoś zwarcia

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wrzucam jeszcze logi przetłumaczone przez http://vwonline.pl/
    https://wklej.to/3Hj9B

    Raczej żadnego zwarcia nie zrobiłem bo tam przecież nawet nie da się. Wszystko zakończone kostkami.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprzwdz ten komfort może jest zalany a przy wymianie silniczka ujawniło sie to taki zbieg okoliczności

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Co robić podpowiedzcie proszę. Może samemu uda mi się rozwiązać ten problem.

    Gdzie jest ten komfort?

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pod wykładziną przedniego fotela

    Zaznaczony na czerwono

    images.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja miałem podobny problem jak wymieniałem na stronie pasażera.

    Samochód Ci się zamyka i otwiera z centralki ? bo obstawiam że wszystkie drzwi się nie zamykają.
    1 ) sprawdź wiązkę między drzwiami a słupkiem (gumowy łącznik zdejmij i zajrzyj czy nie masz połamanych przewodów tylko tak głębiej w połowie tej gumy)

    2) To u mnie było pomogło wypięcie i wpięcie wszystkich kostek na nowo i psiknięcie stykiem ( mam na myśli te co idą do silniczka, ta kostka co idzie do zamka)
    Trzeba po posprawdzać, Ja bym na razie za moduł komfortu się nie brał. Ponieważ wszystko przedtem działało a przynajmniej autor nie pisze aby było inaczej.

    A i MK zanim zatrybi to też trzeba np zamknąć drzwi i otworzyć, a czujnik od otwierania drzwi działa Ci ?

    Edytowane przez Bilder

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przy takiej usterce vag pokaże konkretnie o które drzwi chodzi ,wtedy można szukać przetartego kabla w peszlu natomiast tutaj są błędy wszystkich drzwi i wiele innych co raczej eliminuje taką usterkę,przetarte przewody wszędzie to się raczej nie zdarza.

    Oczywiście mogę się mylić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Salamon ja Cię rozumiem. Ale mnie bardziej zastanawia to, że przed wymianą wszystko było ok. Ciekawie czy jak błędy się usunie to ile z ich wraca?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    01331
    (Kody błędów)
      Komputer sterujący drzwiami po stronie kierowcy (J386).   Uszkodzony. Brak sygnału. Brak komunikacji. Za wysokie napięcie zasilania

    U mnie taki błąd był jak kabel zasilający w wiązce był uwalony i było 3.6V na wiązce do modułu drzwi. I problem nie był na przelotce między drzwiami a karoserią tylko w samych drzwiach. Kable nie były zamocowane do konstrukcji drzwi i latały luźno i się uszkodziły do tego miałem ja całe mokre. Lub banalnie zapytam może kostki nie sa wszystkie zapięte lub blokada na niej była połamana i wypadła bo jak nawet nie masz podświetlenia przycisków to tak jakby tam nie było prądu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zobaczymy jak się odezwie autor tematu co zdiagnozował do jakich wniosków doszedł

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiem tak z lewymi tylnymi drzwiami od dawna był problem taki, że mimo, że je otworzyłem to komputer tego nie widział i np. po chwili zamykał sam samochód. Bo myślał, że po otworzeniu centralnego żadne drzwi nie zostały otwarte. Z Drzwiami bagażnika też tak czasami się zdarza.

    Wszystkie te bezpieczniki
     8166154000_1485882005_thumb.jpg  
     sprawdziłem i wszystkie są ok. Chyba, że gdzieś jeszcze są jakieś inne które muszę sprawdzić? Słyszałem od jednego mechanika, że od szyb jest jakiś oddzielny inny bezpiecznik. Ale myślę, że skoro on byłby uwalony to prawe drzwi nie dostawałyby zasilania a dostają...

    W kostce jak mogę sprawdzić jakie jest zasilanie? Na których pinach?

    Co dziwne przed sprawdzaniem bezpieczników centralny działał we wszystkich drzwiach a teraz nie działa w drzwiach kierowcy.
    Niektóre bezpieczniki czyli te mniejsze musiałem wyjmować, żeby sprawdzić i może dlatego?

    Edytowane przez drdala

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Rozpiski pinów nie.pamiętam który od czego

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    22 minuty temu, drdala napisał:

     

    Powiem tak z lewymi tylnymi drzwiami od dawna był problem taki, że mimo, że je otworzyłem to komputer tego nie widział i np. po chwili zamykał sam samochód.

     

    Tu ewidentnie winny jest mikrostyk w zamku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok dzięki za info ale to akurat jest temat drugorzędny w tym momencie najpierw chce mieć sprawne auto do jeżdżenia. Dziś około 21 jak dzieci pójdą spać mam zamiar zająć się tym tematem więc każda rada pomocna:)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    To jest główny problem reszta jest tylko pochodną

    01336
    (Kody błędów)
      Grupowa magistrala danych układu komfortu.   Brak sygnału. Brak komunikacji. Wadliwy.  
    

    Możliwe przyczyny wilgoć lub zalanie, poluzowane kostki,uszkodzone przewody,brak styku lub po prostu skończył się

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ok dzięki za info ale to akurat jest temat drugorzędny w tym momencie najpierw chce mieć sprawne auto do jeżdżenia. Dziś około 21 jak dzieci pójdą spać mam zamiar zająć się tym tematem więc każda rada pomocna:)

    Zajmie tapicerkę i posprawdzaj kostki czy wszystkie wskoczył ja trzeba

    Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.