Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Układ paliwowy 1.8t, pomocy :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymiana rozrządu, oleju-płukanka, pasków, świec i filtrów (pakiet startowy) - w tym paliwowego przed tym założyłem instalację lpg, wszystko pracowało prawidłowo. Wracając od mechanika poczułem jak "przydusza" silnik co jakiś czas, miałem rezerwę gazu i benzyny (rezerwa wtedy się "zapaliła" więc benzyny powinno  być wystarczająco) na gaz przełączył się wyjątkowo późno (jest to pierwsze tankowanie i chciałem spr. na ile wystarczy, żadna kontrolka się nie zapaliła). Po dojechaniu do domu ( 10 km ) zostawiłem go na obrotach jałowych i co ok. 10-15 sekund przyduszało silnik do ok. 300-400 obrotów, trwało to 2-3 min, zgasł i nie mogę go odpalić. Z silnikiem wszystko ok, sprawdzone (prawidłowa kompresja, odpalone na plaku, śmiga).

Jedno co zauważyłem co na pewno tak nie powinno być to przewód paliwowy nie daleko filtra paliwa (chyba urwany).  Moje pytanie wiecie gdzie on powinien "iść" ???

Ps. filtr paliwa zdemontowany (ten z czterema wyjściami). 

Sorki, że napisałem książkę ... :D 

 

 

paliwo.jpg

Opublikowano

Jednak tak powinno być :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...