Turbo Problem 1.9 TDI AVF
2 2

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Niedawno kupiłem A4 b6 1.9 TDi avf i. Niestety auto i zachorowało na brak mocy czytając forum liczyłem na zapieczona sztangę albo N75 bądź problem z gruszka.  Pojechałem do mechanika i grucha ok N75 ok. Oleju w przewodach było sporo aż wyciekał na poduchę silnika w intercolerze Też dużo i turbina świszczała. Koleś stwierdził turbo do regeneracji. Błędów na kompie nie pokazywało jedynie duże przeładowanie 

    Co wy na to panowie 

    Uwaga moderatora: Proszę o trafniejsze sprecyzowanie tytułu tematu.

    Edytowane przez pawl03200

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a mechanik sprawdził czy się VTG się przestawia bez oporu i zacięć? co tzn. że gruszka w porządku?

    Jak to sprawdzał?

    Zrób logi. Sprawdź błędy...

    P.S. Temat wątku jest po to aby inni użytkownicy szukający rozwiązań problemu mogli łatwo go odnaleźć na podstawie jasnych objawów.

    Sądzisz, że ktoś w wyszukiwarkę wrzuci hasło: peszek? :facepalm:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Odpinal wężyki i sprawdzał czy zasysa.  Przegazowywal auto i sprawdzał doładowanie w kompie.  Czarna magia...  jestem zielony nie znam się to pisze co i jak było. Pokazywał że egr mocno zapocony ruszał klapka od egr pokazywał olej w dolocie. A jak zapytałem czy to npewno turbina do regeneracji a nie coś innego to gwarantowal że to turbo a jak jeśli objawy nie znikną to będzie to jego kłopot wtedy a nie mój.  Auto mam jakiś miesiąc i chciałem zrobić też rozrząd a  koleś mówił że wtedy taniej będzie za robotę zawołał sobie za regenerację 950 turbo +450 całej robocizny + części hmm 

    Edytowane przez pawl03200

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Znajdź kogoś kumatego, kto ci sprawdzi podciśnienie, i jak pracuje turbo po logach. A dymi ci coś? Możesz równie dobrze sprawdzić - od razu podciśnienie do turbiny, wtedy zassie gruszkę max do góry - max doładowanie. Wtedy sprawdzasz czy ma moc. Moc powinna mieć, i przechodzić w tryb awaryjny, bo bedzie przeładowywało. Ale powinna iść.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pojechałem raz jeszcze wyciągnął turbine wirnik miał nieźle luzy osiowe a w środku syf spory . I te blaszki ciężko chodziły. Czyli miał rację że do regeneracji /wymiana 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.