Jump to content
2 2
pawl03200

Turbo Problem 1.9 TDI AVF

Recommended Posts

Niedawno kupiłem A4 b6 1.9 TDi avf i. Niestety auto i zachorowało na brak mocy czytając forum liczyłem na zapieczona sztangę albo N75 bądź problem z gruszka.  Pojechałem do mechanika i grucha ok N75 ok. Oleju w przewodach było sporo aż wyciekał na poduchę silnika w intercolerze Też dużo i turbina świszczała. Koleś stwierdził turbo do regeneracji. Błędów na kompie nie pokazywało jedynie duże przeładowanie 

Co wy na to panowie 

Uwaga moderatora: Proszę o trafniejsze sprecyzowanie tytułu tematu.

Edited by pawl03200

Share this post


Link to post
Share on other sites

a mechanik sprawdził czy się VTG się przestawia bez oporu i zacięć? co tzn. że gruszka w porządku?

Jak to sprawdzał?

Zrób logi. Sprawdź błędy...

P.S. Temat wątku jest po to aby inni użytkownicy szukający rozwiązań problemu mogli łatwo go odnaleźć na podstawie jasnych objawów.

Sądzisz, że ktoś w wyszukiwarkę wrzuci hasło: peszek? :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpinal wężyki i sprawdzał czy zasysa.  Przegazowywal auto i sprawdzał doładowanie w kompie.  Czarna magia...  jestem zielony nie znam się to pisze co i jak było. Pokazywał że egr mocno zapocony ruszał klapka od egr pokazywał olej w dolocie. A jak zapytałem czy to npewno turbina do regeneracji a nie coś innego to gwarantowal że to turbo a jak jeśli objawy nie znikną to będzie to jego kłopot wtedy a nie mój.  Auto mam jakiś miesiąc i chciałem zrobić też rozrząd a  koleś mówił że wtedy taniej będzie za robotę zawołał sobie za regenerację 950 turbo +450 całej robocizny + części hmm 

Edited by pawl03200

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajdź kogoś kumatego, kto ci sprawdzi podciśnienie, i jak pracuje turbo po logach. A dymi ci coś? Możesz równie dobrze sprawdzić - od razu podciśnienie do turbiny, wtedy zassie gruszkę max do góry - max doładowanie. Wtedy sprawdzasz czy ma moc. Moc powinna mieć, i przechodzić w tryb awaryjny, bo bedzie przeładowywało. Ale powinna iść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojechałem raz jeszcze wyciągnął turbine wirnik miał nieźle luzy osiowe a w środku syf spory . I te blaszki ciężko chodziły. Czyli miał rację że do regeneracji /wymiana 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
2 2

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...