Jurij Lasic Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Cześć, pytanko gdyż rzeczone S3 jest podłubane na 350KM/450NM - czy ta szwedzka odmiana quattro zniesie solidniejszą zabawę? Na początek powiedzmy ~2h ślizganie na śniegu/lodzie (z przerwami na oddech dla turbo)? Dodatkowo, czy bez ingerencji w sterownik Haldexa, da radę tym autem zaliczyć konkretnego boka, innymi słowy mówiąc czy elektronika napędu nie będzie powstrzymywała poślizgu? Czy przy tej mocy i napędzie jest w ogóle opcja przypalić 4 kapcie? Pytam, bo moja luba sobie zaserwowała taki bolid. Aktualnie uczę ją podstaw ślizgania na swoim B5 quattro, ale czas by się niedługo przerzucić na jej własne auto i chciałbym rozwiać wątpliwości. Dzięki!
st4yKool Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 jak wylaczysz esp itp to powinno dac sie polatac, ale nie do konca tak jak na Q w b5...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się