Matt7955 0 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Witam, cały czas walczę ze słabym doładowaniem. Kupiłem od znajomego zaworek N75J z S2 (100% sprawny) i doładowanie w peaku jest na poziomie 0.5b, czyli zdecydowanie trochę brakuje. W vagcomie zero błędów. Filtr powietrza nowy, katalizator zastąpiony DP, klapka od WG na miejscu. Po zdjęciu węża z gruchy auto idzie jak złe. Nie mam pojęcia gdzie leży problem, czy to wina uszkodzonej gruchy czy co? Na jałowym sztanga się rusza przy przygazowaniu. Kiedyś jak miałem wyjętą turbinę, to sprawdzałem przy ilu się otwiera klapka, co sądzicie? Nie za szybko? Może bym wpiął MBC między N75, a gruchę? Logi zrobię w najbliższym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofaeb 1 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Witam.manometr panie trzeba podłaczyc taki z zakresem do np 2bary wtedy odczyt bedzie bardziej wiarygodny.Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 zacinajacy sie DF...raz idzie a raz nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt7955 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 DF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 zaworek upustowy Zawartość dodana 2 minutes later sorka....zle napisalem .......DV Zawartość dodana 6 minutes later skoro po zdciui weza z gruchy auto jedzie to nie szukajk problemu a bagazniku.....logika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt7955 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 DV sprawdzany, jest sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 hmmm jakas przyczyna byc msi........jest tak na obu paliwach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt7955 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Tak, na obu takie samo doładowanie. Powoli zaczynam obstawiać problem ze sterownikiem ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Zrób logi dynamiczne, co do doładowania to co to znaczy że zdecydowanie brakuje? bo seria nie ładuje wiecej jak 0,5-0,6 bar w zależności od temp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt7955 0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Zdecydowanie brakuje, bo mam zaworek N75J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 A jakie to ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się