Skocz do zawartości

krzysztofaeb

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysztofaeb

Informacje

  • Imię
    krzysztof
  • Miasto
    bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

433 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysztofaeb

1

Reputacja

  1. Dobra.spadam.szukam kogos kogo nie ma.Sami teoretycy.
  2. Ponawiam temat do 200km od Bydgoszczy szukam szpeca od aeb1.8t
  3. Czy jest ktos w kujawsko pomorskim kto zna sie na silnikach aeb?za pieniadze oczywiscie.
  4. Witam.spróbuj sprawdzic uzwojenie wtórne tym miernikiem przy pomocy funkcji test diody sprawdzając przejscie w obie strony.Tam w szeregu z uzwojeniem jest dioda wysokonapięciowa ,omomierz ma zbyt male napięcie i dioda nie zadziała.w moich starych cewkach (trzypinowych ) miernik pokazywał wartosc od 1600 do 1900 ale tylko w jedną strone mierząc testem diody a w drugą stronę pokazywał nieskonczonosc.Nowe cewki pokazują nieskonczonosc w obie strony (test diody).To trudne aby dokładnie sprawdzic w ten sposób tymbardziej ze w gre wchodzą jeszcze temperatury.Kupilem nowe beru i swiece ngk plus moduł zamiennik i nic nie pomogło.Zla kolejność ale nadzieję w czuniku polożenia wału mam.
  5. Witam.Jak takie pytania zadajesz to wybacz ale sprzedaj to i kup sobie diesla najlepiej golfa albo octawie.zaoszczedzisz kupe kasy mam na mysli zawieszenie . czesci do silnika do tego lpg jesli jeszcze jej nie masz a jak masz to wtryskiwacze 500zł z regulacja.koszty roboty itp.
  6. Witam.zaworek jest po to aby cisnienie doładowania nie dostawalo sie do komory korbowej.Ten zaworek otwiera sie gdy jest podcisnienie w kolektorze dolotowym i silnik sasysa i spala swoje smrody z komory korbowej.Jak usuniesz ten zawór a w jego miejsce wstawisz zaślepke to pojawi ci sie majonez w odmie na wlocie turbo. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  7. Drugi jest na jej samej wysokosci ale w okolicy trzeciego i czwartego gara. Nad filtrem oleju. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  8. krzysztofaeb

    brak mocy 1,8 t AEB

    Witam , walcze ciągle z brakiem mocy , czy odczyt korekt długoterminowych w czymś mi pomoże? Czy da sie korekty długoterminowe odczytac darmowym vag comem ? czy w tym silniku wogóle da sie to zrobic? Licze na konkretne odpowiedzi ze szczegółami czyli jaK zwykle TAK lub NIE.
  9. Odme masz orginał? -chodzi mi o gumową rurke z zaworkiem pod kolektorem. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  10. Przepustnica czysta? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  11. Cisnienie paliwa 3.5 bara na jałowym i prawie 4 bary na pełnym bucie.Na sterowniku od ajl jest mocniejszy ale od dołu słabo. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  12. Witam.Rozrząd sprawdzony.Cisnienie spreżania 12 bar na każdym cylindrze.Czy jest ktos kumaty w Bydgoszczy lub okolicy alby ogarnąc to auto?Myslalem ze jak kupie stare auto to sam dam rade ale jednak nie z tym silnikiem. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  13. Przy n75 kombinowales cos .Jest poprawnie zamontowany? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  14. Wiazka silnika cała?napiecia na zaciskach przepustnicy mierzone wzgledem masy? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
  15. krzysztofaeb

    Barosensor

    Witam.mam pytanko apropo barosensora w aucie z silnikiem 1.8t aeb umieszczonym w puszcze tam gdzie ECU.Czy można vagiem odczytac jakie wartosci podaje do ecu? Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...