Skocz do zawartości

zlotykrul

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zlotykrul

Informacje

  • Imię
    Kornel
  • Miasto
    Bochnia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

474 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zlotykrul

1

Reputacja

  1. A więc problem rozwiązany , okazało się że dopiero fabrycznie nowa przepustnica i jej zaadaptowanie pomogło, doładowanie wróciło do normy . Teraz pytanie jak przekodować sterownik ponieważ jedyną wartość jaką przyjmuje to napęd quattro czyli 04201 (wcześniejsza 04001) nie chce przyjąć 06251 czyli USA QUATTRO AUTOMAT i wywala błędne kodowanie sterownika. PS. BARDZO dziekuję wszystkim za wskazówki i pomoc mam nadzieję że w przyszłości uda mi się jakoś odwdzięczyć.
  2. Witajcie , wkońcu doczekałem się wypierdzenia uszczelki w moim nieszczęsnym AEB , chciałbym to zmienić na coś "nowszego" na elektronicznej przepustnicy i nowszym kompem , nie chcę się pchać w remont tego strupa bo coś jest nie tak mimo wszystko z doładowaniem turbiny coś jej nie wysterowuje miałem się za to teraz zabierać ale nie zdążyłem. Teraz pojawia się pytanie co mogę zaadaptować zamiast AEB ? Gra warta świeczki czy polecacie jednak remont od podstaw? PS. W grę ostatecznie wchodzi AEB z osprzętem.
  3. Olalem bo nie zauważyłem poprawy , potem znowu naszła mnie złość i wróciłem do dalszych prób . Kupię seryjny sterownik o numerach 8D0 907 557T , usune immo i podeśle logi . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Nie ma błędów , sterownik seria musiałem oddać bo był pożyczony , na seryjnym sterowniku nie było żadnej poprawy a nie stać mnie w tej chwili na wyrzucenie następnego pół tysiąca w błoto na 8D0 907 557P i okaże się ze to znowu nie to . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Wracam ponownie z logami , jak sie okazalo zawor N75 (jak i moj jak i nowy) jednak nie dzialaly tj. nie dawal znaku zycia na "Output Test" zmienilem zawor na inny uzywany i zaczal tykac na tescie, napiecia prawidlowe (podczas testu) na jednym z pinow stale 12v na drugim zmienne napiecia dochodzace max do 12v. Dosluchalem sie tez jakis "sykow" z okolic ezektora a dokladniej najprawdopodobniej z niego, doladowanie nadal nie zmienne w okolicach 0,4 bara. Ponizej logi na sprawnym N75 , nie wiem czy dobrze ale statyczne robilem po dynamicznych. http://vaglogi.pl/log-002_007_reo40B.html - DYNAMICZNY 002/007 http://vaglogi.pl/log-002_013_N9oQA37.html - DYNAMICZNY 002/013 http://vaglogi.pl/log-025_013_rjMOhsK.html - DYNAMICZNY 025/013 http://vaglogi.pl/log-008_001_wa5IaWI.html - DYNAMICZNY 008/001 http://vaglogi.pl/log-003_025_4093Ze.html - DYNAMICZNY 003/025 http://vaglogi.pl/log-002_007_oG74t2D.html - STATYCZNY 002/007 http://vaglogi.pl/log-003_008_lLL01cj.html - STATYCZNY 003/008 PS. Samochod przyspiesza jak 1.1 w Saxie
  6. Witam , poszukuje w miarę przystępnego cenowo , a przedewszystkim dobrego serwisu dla mojej A4 na terenie Małopolski , objawy to doładowania na poziomie 0,3-0,35 bara . Turbo po regeneracji , nowe DV , nowe N75 , wymienione wężyki podciśnieniowe . Problemem najprawdopodniej jest brak wysterowania zaworu N75 , masa od sterownika do zaworu jest cała a zawór nie wstaje , a także „Sahara” w dolocie (około 60 stopni na biegu jałowym) w sumie diagnoza jest już postawiona tylko nie nikt nie może znaleźć rozwiązania Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Wiązka cała , pin w komputerze o numerze 66 (takie informacje dała Auto Data jeśli chodzi o masę ciągnąca się do N75 ) sprawdzony i wszystko całe , sterownik w tej chwili ori 8D0907557P , błędów od przepustnicy brak . Doładowanie nadal 0,3-0,35 . Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Wracam z jeszcze jednym pytaniem, "tuner" oryginalny sterownik o numerze 8D0 907 557 P spalił , dziś spojrzałem pod obudowe i objawił mi sie sterownik o numerze 8D0 907 557 T (myślałem że został założony sterownik o tym samym numerze ) . Samochód zachowywał się normalnie oczywiście prócz tego błędu od przepustnicy i obniżonego doładowania . Czy wogóle załozenie sterownika o innym numerze jest dopuszczalne czy zamawiać sterownik oryginalny i wszystko znowu wróci do normy, czy nie ma to znaczenia jeśli sterownik 8D0 907 557 T jest sprawny?
  9. Jedynymi błędami w ECU są te od przepustnicy , przepustnica jest już w tej chwili 3 błędy są dalej i nie wiem jak się ich pozbyć i pomimo wymiany komputera pojawiają się ponownie . Wepnę jutro oryginalne ECU , pytanie teraz następujące jeśli N75 siedzi nowe , węże nowe , ta moja wymyślona masę usune , zepne zawór poprawnie to doładowanie znowu wróci do stanu 0,3 bara . Czy jest możliwość ze Turbo zostało złe ustawione podczas regeneracji? Bo już wracam do rzeczy które teoretycznie już były robione a efektów nadal brak . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Nie wziąłem bo mechanik ze mnie żaden po podpięciu miernika na kostce było napięcie 6V po zrobieniu mojej prowizorycznej masy wzrosło na 14V i doładowanie z 0,3 bara wzrosło . Po za tym ktoś wyżej pisał o sprawdzeniu właśnie tej wtyczki . Także teraz już sam nie wiem co tam jest Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Tak teraz jest zapięty na odwrót bo silnik szarpał na prawidłowo podpiętym N75 , wydaje się ze „Tuner” przesadził z doładowaniem bo pokazuje mi około 1 bar , na nie prawidłowo podpiętym jest cały czas 0,6 czyli seria . Podepnę jutro prawidłowo i zobaczę czy pokazuje błąd od przeładowania czy poprostu trzeba trochę przykrócić doładowanie w sterowniku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. A więc sprawa wygląda następująco, na pierwszy ogień poszło nowe OE N75 , nie pomogło nic - na zegarze dalej 0,3-0,35 bara , odpiąłem wężyk od Gruszki,turbo pompuje do 1,5 bara , miernik w dłoń i jest pierwszy winowajca BRAK MASY WE WTYCZCE OD N75 . Masa podpięta , stary zawór założony - znowu przeładowywuje i znowu zmiana na nowy zawór - dalej przeładowywuje , zostało mi zamienić wężyki (GRUSZKA - TURBO) innego pomysłu już nie miałem i co jest najdziwniejsze ZADZIAŁAŁO , pompuje 0,6 bara (po pseudo CHIPIE) ... Wyjaśnijcie mi czy jest wogóle dopuszczalne coś takiego, zawsze kierowałem się schematem . W załączniku spróbowałem zobrazować jak to mniej więcej w tej chwili wygląda jeśli chodzi o podłączenie samego N75 PS. Zadowolenie z w końcu jadącego samochodu po tylu miesiącach męki niesamowite, dziękuje wszystkim za pomoc i czekam na dalsze rady.
  13. Tylko pytanie jak to zrobić ? Kupować następna przepustnice ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Pchać się w nowe przewody podciśnieniowe i ori zawór? Jeśli chodzi o ten N75 czy poczekać jeszcze ? Bo już nie mam pomysłu co dalej . A z tym dolotem co mogę zdziałać (czytaj wymienić) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Na seryjnej tez nie chciał przejść bo pojawiły się te błędy nie do usunięcia kiedy uległa uszkodzeniu . Przed błędami nie była robiona przynajmniej przezemnie . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...