Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falujące obroty Audi a4 b5 1.6 adp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Posiadam Audi A4 B5 96' 1.6 ADP. Objawy na Pb : Spadek mocy powyżej 3000 obr/min falujące obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku, czasem się uspakajają i chodzi równo lecz po dodaniu i puszczeniu gazu znów zaczynają falować. Objawy na LPG : Nie wkręca się powyżej 4000obr/min jak by odcinał gaz często gaśnie na biegu jałowym. Na ciepłym silniku objawy takie same jak  na Pb plus nie wkręcanie się powyżej 4000obr/min. Przy podłączeniu pod komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniane były w ostatnim czasie: sprzęgło, rozrząd, czujnik halla, paluch rozdzielacza, kopułka rozdzielacza, przewody i świece zapłonowe, przepływomierz. Wyczyściłem również przepustnice i uszczelniłem cały układ dolotowy. Ustawiony był również zapłon po wymianie czujnika halla.

Proszę wspomóżcie świeżymi pomysłami. I proszę również nie wstawiać że ktoś ma taki sam problem itp. itd. 

Pozdrawiam

Edytowane przez Tygryseek96
Opublikowano

Sprawdź rzeczywistą temperaturę płynu chłodzącego jaka idzie do ECU. Podepnij VAG - a i looknij w blokach pomiarowych.

Opublikowano

rozgrzewa się do 91/93st. i spada do 88/89st i tak cyklicznie na postoju. Zaczął również wyskakiwać błąd spalania stukowego na 1 cylindrze. Jakieś pomysły? Zaczęło również śmierdzieć benzyną z korka wlewu oleju. Coś mi się wydaje że albo przekładka silnika albo zmiana na coś nowszego ;]

Opublikowano

witam,

udało się coś wykombinować? mam podobne objawy u siebie ;/

Opublikowano
Dnia 4.02.2017 o 19:08, Tygryseek96 napisał:

Witam

Posiadam Audi A4 B5 96' 1.6 ADP. Objawy na Pb : Spadek mocy powyżej 3000 obr/min falujące obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku, czasem się uspakajają i chodzi równo lecz po dodaniu i puszczeniu gazu znów zaczynają falować. Objawy na LPG : Nie wkręca się powyżej 4000obr/min jak by odcinał gaz często gaśnie na biegu jałowym. Na ciepłym silniku objawy takie same jak  na Pb plus nie wkręcanie się powyżej 4000obr/min. Przy podłączeniu pod komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniane były w ostatnim czasie: sprzęgło, rozrząd, czujnik halla, paluch rozdzielacza, kopułka rozdzielacza, przewody i świece zapłonowe, przepływomierz. Wyczyściłem również przepustnice i uszczelniłem cały układ dolotowy. Ustawiony był również zapłon po wymianie czujnika halla.

Proszę wspomóżcie świeżymi pomysłami. I proszę również nie wstawiać że ktoś ma taki sam problem itp. itd. 

Pozdrawiam

 Jak ustawiany był zapłon??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...