Tygryseek96 Opublikowano 4 Lutego 2017 Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Witam Posiadam Audi A4 B5 96' 1.6 ADP. Objawy na Pb : Spadek mocy powyżej 3000 obr/min falujące obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku, czasem się uspakajają i chodzi równo lecz po dodaniu i puszczeniu gazu znów zaczynają falować. Objawy na LPG : Nie wkręca się powyżej 4000obr/min jak by odcinał gaz często gaśnie na biegu jałowym. Na ciepłym silniku objawy takie same jak na Pb plus nie wkręcanie się powyżej 4000obr/min. Przy podłączeniu pod komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniane były w ostatnim czasie: sprzęgło, rozrząd, czujnik halla, paluch rozdzielacza, kopułka rozdzielacza, przewody i świece zapłonowe, przepływomierz. Wyczyściłem również przepustnice i uszczelniłem cały układ dolotowy. Ustawiony był również zapłon po wymianie czujnika halla. Proszę wspomóżcie świeżymi pomysłami. I proszę również nie wstawiać że ktoś ma taki sam problem itp. itd. Pozdrawiam Edytowane 4 Lutego 2017 przez Tygryseek96
Arkom Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Sprawdź rzeczywistą temperaturę płynu chłodzącego jaka idzie do ECU. Podepnij VAG - a i looknij w blokach pomiarowych.
Tygryseek96 Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 rozgrzewa się do 91/93st. i spada do 88/89st i tak cyklicznie na postoju. Zaczął również wyskakiwać błąd spalania stukowego na 1 cylindrze. Jakieś pomysły? Zaczęło również śmierdzieć benzyną z korka wlewu oleju. Coś mi się wydaje że albo przekładka silnika albo zmiana na coś nowszego ;]
lasi1603 Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 witam, udało się coś wykombinować? mam podobne objawy u siebie ;/
baraka Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Dnia 4.02.2017 o 19:08, Tygryseek96 napisał: Witam Posiadam Audi A4 B5 96' 1.6 ADP. Objawy na Pb : Spadek mocy powyżej 3000 obr/min falujące obroty na zimnym jak i na ciepłym silniku, czasem się uspakajają i chodzi równo lecz po dodaniu i puszczeniu gazu znów zaczynają falować. Objawy na LPG : Nie wkręca się powyżej 4000obr/min jak by odcinał gaz często gaśnie na biegu jałowym. Na ciepłym silniku objawy takie same jak na Pb plus nie wkręcanie się powyżej 4000obr/min. Przy podłączeniu pod komputer nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniane były w ostatnim czasie: sprzęgło, rozrząd, czujnik halla, paluch rozdzielacza, kopułka rozdzielacza, przewody i świece zapłonowe, przepływomierz. Wyczyściłem również przepustnice i uszczelniłem cały układ dolotowy. Ustawiony był również zapłon po wymianie czujnika halla. Proszę wspomóżcie świeżymi pomysłami. I proszę również nie wstawiać że ktoś ma taki sam problem itp. itd. Pozdrawiam Jak ustawiany był zapłon??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się