Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wiana starego na nowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema!

Jaki zalac płyn do istniejacego nie znajac pochodzenia strego? Czy jak doleje jakis inny lepszy do obecnego jakie moga byc tego nastepstwa ?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Dnia 6.02.2017 o 21:51, sopelek815 napisał:

 

Siema!

Jaki zalac płyn do istniejacego nie znajac pochodzenia strego? Czy jak doleje jakis inny lepszy do obecnego jakie moga byc tego nastepstwa ?

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Zmień stary, ja ostatnio zmieniałem, za 2l zapłaciłem 50zł, wymieniłem z płukaniem, jeszcze 0,5l zostało. Koszta nie są duże :) "Jeśli chodzi Ci o płyn do wspomagania".

Opublikowano

To jakos tanio dales :D ja za litr zielonego zapłacilem 45zl po zniszce odpowieczył i chodzi narazie bez płukania ukladu

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Ja płukałem bo stary już nie był "zielony" i kto wie kiedy to było zmieniane. Zmieniłem poprzez wypchnięcie starego nowym, także o zapowietrzenie można być spokojnym. Zależy od płynu myślałem o tym z ASO +/- 50zł, ale koledzy podpowiedzieli że to syntetyk w B5 potrzebny nam minerał. Rozważałem nad FEBI oraz LHM, o FEBI były różne opinie a więc zalałem oryginalny LHM Total Plus (z citroena) polecany na forum. :) Jakiś dużych zmian nie zauważyłem, wydaje mi się że lżej się trochę kręci i sprawniej chyba wraca kierownica jak się zwolni po zakętach 90*.

Edytowane przez A4CCH
Opublikowano

Zmieniałem płyn do wspomagania również w swojej B5 i zalałem go olejem G004 000 M2 z ASO. Po wymianie kierownica chodzi zdecydowanie lżej.

Opublikowano

Z tym że to syntetyk, na zbiorniczku masz ONLY MINERAL. Ale sporo opinii widziałem że ludzi leją ten olej i chodzi. Ja osobiście wolałem nie ryzykować, bo słyszałem że uszczelki mogą od tego puścić.

Opublikowano

Dokładnie, jest to syntetyk. Zmieniłem na ten typ, ponieważ kiera mi dosyć ciężko chodziła. Odrazu po zmianie wyczułem różnicę. Jeżdżę tak już 8 miesięcy i  problemów brak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...