sopelek815 Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Siema!Jaki zalac płyn do istniejacego nie znajac pochodzenia strego? Czy jak doleje jakis inny lepszy do obecnego jakie moga byc tego nastepstwa ?Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
A4CCH Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Dnia 6.02.2017 o 21:51, sopelek815 napisał: Siema! Jaki zalac płyn do istniejacego nie znajac pochodzenia strego? Czy jak doleje jakis inny lepszy do obecnego jakie moga byc tego nastepstwa ? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Zmień stary, ja ostatnio zmieniałem, za 2l zapłaciłem 50zł, wymieniłem z płukaniem, jeszcze 0,5l zostało. Koszta nie są duże "Jeśli chodzi Ci o płyn do wspomagania".
sopelek815 Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 To jakos tanio dales ja za litr zielonego zapłacilem 45zl po zniszce odpowieczył i chodzi narazie bez płukania ukladuWysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
A4CCH Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Ja płukałem bo stary już nie był "zielony" i kto wie kiedy to było zmieniane. Zmieniłem poprzez wypchnięcie starego nowym, także o zapowietrzenie można być spokojnym. Zależy od płynu myślałem o tym z ASO +/- 50zł, ale koledzy podpowiedzieli że to syntetyk w B5 potrzebny nam minerał. Rozważałem nad FEBI oraz LHM, o FEBI były różne opinie a więc zalałem oryginalny LHM Total Plus (z citroena) polecany na forum. Jakiś dużych zmian nie zauważyłem, wydaje mi się że lżej się trochę kręci i sprawniej chyba wraca kierownica jak się zwolni po zakętach 90*. Edytowane 12 Lutego 2017 przez A4CCH
DaveLove Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Zmieniałem płyn do wspomagania również w swojej B5 i zalałem go olejem G004 000 M2 z ASO. Po wymianie kierownica chodzi zdecydowanie lżej.
A4CCH Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Z tym że to syntetyk, na zbiorniczku masz ONLY MINERAL. Ale sporo opinii widziałem że ludzi leją ten olej i chodzi. Ja osobiście wolałem nie ryzykować, bo słyszałem że uszczelki mogą od tego puścić.
DaveLove Opublikowano 13 Lutego 2017 Opublikowano 13 Lutego 2017 Dokładnie, jest to syntetyk. Zmieniłem na ten typ, ponieważ kiera mi dosyć ciężko chodziła. Odrazu po zmianie wyczułem różnicę. Jeżdżę tak już 8 miesięcy i problemów brak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się