cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) witam, VAG "wypluł" mi takie o to błąd: Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.LBL Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent W internetach nie wiele znalazłem odpowiedzi czego to dotyczy. Jak by ktoś widział był bym wdzięczny. Edytowane 16 Lutego 2017 przez cinek7l7
luki19862121 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Wytyczne błędu 01044Nieprawidłowo zakodowany Komputer sterujący silnika.Możliwe przyczyny usterki- podłączony do magistrali danych BUS napędu komputer sterujący jest nieprawidłowo zakodowany:- podłączony do magistrali danych BUS napędu komputer sterujący jest uszkodzony.Możliwe objawyNieprawidłowe zachowanie się podczas jazdy (szarpanie przy przełączaniu biegów, uderzenia przy zmianie obciążenia). Brak regulacji dynamiki jazdy.Sposób usunięcia usterki- odczytać pamięć usterek wszystkich komputerów sterujących podłączonych do magistrali danych BUS napędu i w razie potrzeby usunąć usterki.- sprawdzić kodowanie komputerów sterujących i w razie potrzeby wyregulować kodowaniekomputerów sterujących.- w razie potrzeby wymienić komputer sterujący na nowy.Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 1 minute later W grupach wskazań 125 i 126 wskazywany jest stan funkcji magistrali danych w komputerach sterujących podłączonych do magistrali danych BUS napędu.Pola wskazań dla komputerów, które nie występują w danym samochodzie pozostaje puste.W niniejszych blokach wartości mierzonych przytoczone są wskazania stanu wszystkich komputerów sterujących, podłączonych do magistrali danych BUS.Rozmieszczenie pól wskazań w zależności od producenta zestawu wskaźników tablicy przyrządów (VDO lub MMO) jest różnorodne. Grupa wskazań 126 przedstawiona jest tylko w zestawach wskaźników firmy MMO.Grupa wskazań [125]- pole wskazań [1] - Oznaczenie - Komputer sterujący silnikiem. - treść na wyświetlaczu:Silnik 1 – sprawny. Prawidłowy odbiór danych komputera sterującego silnikiem poprzez magistralę danych BUS napędu.Silnik 0 – niesprawny. Nieprawidłowy odbiór danych z komputera sterującego silnikiem poprzez magistralę danych BUS napędu.Sposób usunięcia usterki:Jeżeli odbiór danych nie jest prawidłowy: – sprawdzić według schematu elektrycznezgo magistralę danych do komputera sterującego silnikiem.Coś takiego znalazłem na szybko Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) a tak na "chłopski" rozum? bo nie wiele się orientuję z tego co napisałeś. Usunąłem błąd vagiem i zobaczymy czy się pokaże znowu. Jeśli tak to jak się zabrać za to? Edytowane 16 Lutego 2017 przez cinek7l7
luki19862121 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Może grzebal ktoś ostatnio Vagiem i zmienił kodowanie przez przypadek Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 miałem ostatnio zmienianą manetkę na pełen fis. Sam tego nie robiłem gdyż wcześniej nie miałem vaga i nie bardzo znam sie na kodowaniu itp. Czy to mogło mieć cos wspólnego z ta wymianą? Jak można to sprawdzić?
luki19862121 Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 To już prawie masz odpowiedź. Ktoś namieszal niestety więcej nie pomogę bawię się Audi od 2 miesięcy wciąż się uczę. U siebie walczę z xenonami i webastem. Może ktoś bardziej kompetentny się wypowie. Pozdrawiam Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 tylko jak teraz to naprawic co zrobic..
salamon Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Kolego masz żle zakodowany moduł kierownicy procedura kodowania od nowa.Poczytaj sobie tutaj ,a właściwie ten który kodował
cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 a jakie sa skutki uboczne tego błędu?
salamon Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Przeprowadż procedurę jeszcze raz i będzie wszystko ok
cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 ale procedure jaka? całego kodowania sterownika? czy tylkotej manetki w adresie 16?
salamon Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 I manetki i czujnika kąta skrętu wszysko masz napisane w linku wyżej
cinek7l7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 (edytowane) czytam to wlasnie ale niestety dla mnie to czarna magia.. ja mam zwykla kierownice bez tempomatu jedynie tylko pelen fis.. czy nie bedzie mnie kodowania? Edytowane 16 Lutego 2017 przez cinek7l7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się