Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Proszę o analizę logów


cesarzkl

Rekomendowane odpowiedzi

Jest dobrze.... :good:

Zamiesc jeszcze - statyczne 004, 013, 014 i 018

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Połaczenie cięgna z kierownicami i rozruszanie ręczne, powinno chodzić bez oporu.

Przegonienie tzn. ostra jazda oczywiście nie na zimnym silniku, przedmuchać może pomoże najlepiej autostrada ale gdzie ją znaleśc. Powodem tkiego stanu jest jazda w korkach(tzw.kapeluszu)

Sprawdż połączenia wężyków z zaworkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w kuli widze przycinające się kierownice, 2181 a 2668 ;3039 a 3225 tyś.obr. przegoń wózek, WD40.

Przepływka?

lupo zmien kule :wink4:

Turbina pracuje bardzo dobrze... przeplywomierz tez ... ponawiam prosbe o zmieszczenie statycznych 004, 013,014, 018.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic na razie nie kombinuj, bo nie ma potrzeby. Daj jeszcze logi o których pisze przemik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobie logi statyczne3,13,14,18 zrobie pod koniec tygodnia i umieszcze na forum[br]Dopisany: 06 Styczeń 2009, 14:21_________________________________________________DODAJE LOGI>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

statyczny 004 http://img523.imageshack.us/my.php?image=91224388yc7.jpg

statyczny 013 http://img147.imageshack.us/my.php?image=s13oj5.jpg

statyczny 014 http://img147.imageshack.us/my.php?image=s14te5.jpg

statyczny 018 http://img523.imageshack.us/my.php?image=s18au1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. rozruszac sztange(z uwagi na lekki pik pod 2500) i przegonic po prostej.

2. wymienić filtr powietrza(przeplywka leciutenko niedomierza). Potem znowu log 003 i okaże się czy czasem nie jest do czyszczenia/wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. rozruszac sztange(z uwagi na lekki pik pod 2500) i przegonic po prostej.

Taki juz urok turbin w V6... poki nie lapie 00575 nic bym nie robil.

2. wymienić filtr powietrza(przeplywka leciutenko niedomierza). Potem znowu log 003 i okaże się czy czasem nie jest do czyszczenia/wymiany.

Tomek gdzie Ty widzisz ten niedomierzajacy LMM ??? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. rozruszac sztange(z uwagi na lekki pik pod 2500) i przegonic po prostej.

Taki juz urok turbin w V6... poki nie lapie 00575 nic bym nie robil.

2. wymienić filtr powietrza(przeplywka leciutenko niedomierza). Potem znowu log 003 i okaże się czy czasem nie jest do czyszczenia/wymiany.

Tomek gdzie Ty widzisz ten niedomierzajacy LMM ??? :wink4:

Jest, jest, leciuteńkie, jak napisałem. Do tej pory sprawne przepływki jakie widziałem mierzyły w całym zakresie 105-110% wartosci specyfikacji. Ta tak nie mierzy, mimo ze turbo pompuje OK. Stąd sugestia wymiany filtra i potem tego jednego loga. No i autor napisał, że trochę przymula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...