Grzegorz Olsztyn Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Witam wszystkich serdecznie. Mam pewien problem jestem nie do końca szczęśliwym posiadaczem audi A4 B6 3.0 v6 benzyna 2003r. Otóż świeżo po kupnie auto wymieniłem rozrząd wszytko było ok do kiedy nie zrobiło się zimno i nie zaczely padać cewki (przejechane około 8 tys km). Przy wymianie cewki mój następny mechanik ( wymianę rozrządu wykonywał inny mechanik) dzwoni do mnie ze jest mocny wyciek oleju około 2 litry i że cieknie przy pasku rozrządu. Jestem zielonym szczypiorem jeżeli chodzi o mechanikę samochodową do tego młodym. Teraz moje pytanie czy mechanik zmieniający rozrząd powinien odrazu wymienić te uszczelniacze? Ponieważ za rozrząd wyszło mnie około 1,7 tys zł a teraz naprawil uszczelniacz zmienił pasek bo był mokry od oleju i zaśpiewał sobie 650 zł i powiedział że uszczelniaczy przy rozrzadzie jest 5 jak padną kolejne znowu będę sciagał i płacił za ustawienie rozrządu?
Fido Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 (edytowane) Powinien Cię poinformować o wyciekach bo to w końcu on rozbiera i widzi że wszystko uwalone olejem. Nie zrobił tego bo mu się zapewne nie chciało i nie szanuje swojego klienta. PS. Patrz gdzie piszesz, dział Silnik jest odpowiedniejszym miejscem na twój temat. Edytowane 19 Lutego 2017 przez Fido
Kruk_89 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 cena ustawiania rozrządu w tym aucie nie stety taka jest mocno z ciebie nie zdarł. Z ciekawość gdzie teraz robiłeś tego ASN ? PS. uzupełnij profil poprawnie bo masz jakieś herezje
damian92x Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Wymienić od razu wszystkie uszczelniacze wałków rozrządu i uszczelniacz wału korbowego przód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się