szper11 1 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Jak w temacie, czy przy wymianie przedniej sprężyny trzeba odkręcać trzy śruby od góry i demontować razem z mocowaniem górnych wahaczy, czy wystarczy dwie nakrętki 8 mm pod zaślepkami i wyjdzie amorek ze sprężyną a mocowanie z wahaczami zostanie na aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczorvw 1 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Jeszcze dolny przedni wahacz od wózka i stabilizatora odepnij i pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 24 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2017 Nie dojdziesz przecie do tych dwóch. Odkręcasz od góry 3 śruby, od dołu jedna centralna od amora, i rozpinasz od zwrotnicy dwa wahacze. I wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szper11 1 Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Już zrobione i wszystko dojdziesz. Dwie nakrętki 8mm pod zaślepkami pod maską, dolna śruba od amorka i rozpięty łącznik stabilizatora żeby zwrotnicę mocniej opuścić i tyle, nie trzeba ruszać żadnego wahacza. Edytowane 25 Lutego 2017 przez szper11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się