rela18 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 Witam Zaznaczam, ze z motoryzacji jestem amator totalny dlatego liczę na pomoc. Otóż mam audi a4 b6 1.9tdi 130km. Tydzień temu podczas skrętu kierownicą zaczął się pojawiać pisk + drganie na kierownicy. Dolałem płynu do wspomagania, nic nie pomogło i mechanik stwierdził, że trzeba wymienić pasek od alternatora( był wymieniany przy pasku rozrządu 30k km temu.) Wymienił i było wszystko ok przez 1 dzień. Na drugi dzień jak i do dziś jest lepiej, drganie ustało totalnie, natomiast pojawia się pisk przy samym końcu skrętu kierownicą. Mechanik stwierdził, że pewnie napinacz który w tym modelu jest automatyczny... ale też przy okazji wspomniał coś o pompie i o jakichś innych elementach.. Generalnie co o tym myślicie? Nie chce narażać się na koszty aż mechanik dojdzie co to jest... Łącznie już wydałem 200zł. Pozdrawiam i proszę o wypowiedzi.. nie chce wymieniać wszystkiego aż do skutku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się