Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nagle zapalające się kontrolki= BRAK MOCY


majkelllos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Na początek powiem, że chodzi o kontrolkę EPC i trójkąt z wykrzyknikiem w środku otoczony strzałką.  Sytuacja wygląda tak, że w momencie gdy jadę naglę zapalają się te dwie kontrolki o których wspominałem. Kiedy się już świecą te kontrolki auto nie ma w ogóle mocy, "pedał w deche, a auto nie idzie" Podłączyłem pod Vaga, mechanik coś wspomniał o czujniku skrętu. Czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat? Niestety kodów błędy nie posiadam.

 

 

Jeżeli temat w ni odpowiednim miejscy proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Dzięki 

Cytuj

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm może to być pdzeplywka może to być czujnik pedału hamulca sprawdź czy stóp zctylu swieci

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkopie  temat gdyz problem powrocil. Zauwazylem ze dzieje sie to w momencie gdy temperatura spada i jest  chlodniej. Dzieje się to sporadycznie.

Błędy z VAGA

-Układ podciśnienia hamulców, uszkodzenie mechaniczneA AKT)

-Sonda lambda 2 rząd 1 (ZAP)

-Sonda lambda 2 rząd 1 (AKT)

-Sygnał niekompatybilny, kod: 17887 (P1479) 

-Powyżej górnej granicy, kod 16522 (P0138)

Ktos moze miec jakis pomysl co moze byc przyczyna powstawania tego problemu?

20171027_130031.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego niewielkiego doświadczenia z mechaniką, mogę stwierdzić, że w trakcie jazdy gdy zapala się kontrolka, następuje spadek mocy który jest podyktowany błędnym dawkowaniem mieszanki. U mnie ostatnio było lewe powietrze i przepływka (po czyszczenie jak ręką odjął, ale ja miałem jeszcze kilka innych objawów).  Ale skoro masz błąd sondy lambdy to stawiał bym na to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. VAG wskazuje że problemem może być przepustnica. Z początku myślałem że wina dziurawej rury idącej z filtra do przepustnicy jednak tak jak u Ciebie. Temperatury spadły i problem wrócił. Zastanawiam się nad wyczyszczeniem przepustnicy. Może u Ciebie będzie ten sam problem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie temperatury spadały i wrócił problem.  Rok temu dzialo sie to samo ale olałem sprawę. Kiedys Raz już czyściłem podejrzewam ze w takim układzie przydałaby się nowa. I co tu zrobić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mechanik coś stwierdził co może jeszcze ewentualnie byc czy wyczyscil wzial kase i tyle? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o ten trójkąt z wykrzyknikiem to nie gaśnie po przejechaniu jakiegoś dystansu? generalnie mechanikiem ani znawcą nie jestem ale wydaje mi się że akurat mechanik chyba ma trochę racji z tym czujnikiem skrętu:)  poszukaj po forum bo temat już był niejednokrotnie wałkowany, dlatego też chłopaki się nie udzielają bo ileż można to samo pisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, YoGi1984 napisał:

W moim przypadku Ten trójkąt występuje razem z kontolką EPC, a w momencie wyłączenia silnika i zapalenia ponownie obie kontrolki znikają i wsio jest OK.  

VAG nie wskazuje żadnego błędu czujnika skrętu, mam błąd sondy lambdy i  coś z hamulcami nie pamiętam co to było.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to proponuję sprawdzić jeszcze to "coś" z tymi hamulcami, bo wydaję mi się że ten trójkąt jest od esp więc powiązane z hamulcami:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecacie jakiś zakłąd w Warszawie okolice Ochoty gdzie mógłbym podjechać i sprawdzić te błędy ew wymienić sondy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkopie  temat gdyz problem powrocil. Zauwazylem ze dzieje sie to w momencie gdy temperatura spada i jest  chlodniej. Dzieje się to sporadycznie.

Błędy z VAGA

-Układ podciśnienia hamulców, uszkodzenie mechaniczneA AKT)

-Sonda lambda 2 rząd 1 (ZAP)

-Sonda lambda 2 rząd 1 (AKT)

-Sygnał niekompatybilny, kod: 17887 (P1479) 

-Powyżej górnej granicy, kod 16522 (P0138)

Ktos moze miec jakis pomysl co moze byc przyczyna powstawania tego problemu?

20171027_130031.jpg.4e736bbc93ce1919e88ecf0143d7420d.jpg
Moze przeplywomierz

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem rozwiązany (przynajmniej mam taką nadzieję). Co pomogło? Zdjalem przepustnice wyczyscilem ją znowu tylko tym razem gdy miałem wyjeta otworzyłem również potencjometr przepustnicy. U mnie ten plastik był tylko na zatrzaskach. Sprawdziłem jak wyglądają slizgi. Były ok więc jedyne co zrobiłem to trochę bardziej wygialem do góry te blaszki co właśnie pracują na slizgach. Od paru dni jest wszystko w porządku. 

Jest jednak mała różnica. U mnie ma VAGu był błąd właśnie na czujniku położenia przepustnicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...