YoGi1984

Pasjonat
  • Zawartość

    165
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

24

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

573 wyświetleń profilu
  1. YoGi1984

    Skoro samochód z USA to dobrze sprawdź sobie vin (podstawa)
  2. YoGi1984

    Kolego bartez90 dobrze ci podpowiada, zrobienie mocy to jedno a drugie to jeszcze trzeba to utrzymać w ryzach i mieć czym hamować (nie daj boże awaryjne hamowanie z 200+km/h), poza tym z ta kwotą którą masz na mody to nie wiele powalczysz, a śmiem twierdzić że nawet nie zbliżysz się do 400hp przy tej kwocie
  3. YoGi1984

    ale raczej sam tego nie będziesz składał?! bo czytając pytanie to chyba wielkiej wiedzy o podnoszeniu mocy to nie masz
  4. YoGi1984

    Zanim zaczniesz kolego o coś pytać/prosić to dobrze by było się przywitać, no chyba że wszędzie wchodzisz jak do stodoły to po primo, a po sekundo to do czego ci serwisy? Nie chce ci się albo się boisz docinać to kup sobie tunel 2 din, kosz 2 din i wymień jak klocki lego bez rezania
  5. YoGi1984

    Może dlatego miałeś inaczej niż w pierwszym poście bo tam jest schemat do 2004r. a ty może masz samochód z 2003r. i faktycznie jest trochę inaczej ( też tak miałem i też się trochę z tym głowiłem), ale kolega bart-s przyszedł z pomocą i jakoś dałem rade:)
  6. YoGi1984

    Będzie żył, nic się nie martw:)
  7. YoGi1984

    Przykra sprawa, a co do motoru to nie ma znaczenia czy był z Q czy bez, i nie ma też znaczenia jaki kupisz, byle by tylko nie był poprzeczny
  8. YoGi1984

    Szczerze powiem że cena faktycznie jakaś taka podejrzana, 800zł. to prawie jak darmo, no chyba że to taka firma regeneracyjna na 2000km
  9. Z tym że wystarczy to kolego tak się zapewne nie rozpędzaj, bo pewnie pojeździsz ze 2 miesiące i dojdziesz do wniosku ze to uja jedzie:D wiesz jak to jest, człowiek się szybko przyzwyczaja:D Ale tak czy siak naprawdę gratuluje, mało tu takich projektów i odważnych ludzi na rozwiert
  10. Rozumie, poprostu pytałem z ciekawości:) ale generalnie potencjał siedzi:D i wcale się nie dziwie ze esp wariuje, tyle dobrze że masz Q bo w ośce to pewnie i do 4 biegu esp miałoby co robić:D
  11. Pogratulować w takim układzie i bezawaryjności tylko życzyć! kreski ładne wyszli i w miarę płaski niut nie źle to już musi ciągnąć:) a tak na marginesie choć kreski ładne to już koniec możliwości skoro strocker i jeszcze zakuty? czy teraz już osprzęt na więcej nie wydala? czy wolisz nie ryzykować mimo wszystko dziury w bloku:D
  12. YoGi1984

    Ja bym spróbował jeszcze od takiej głupiej i prozaicznej sprawy jak wymiana bateryjki w pilocie
  13. No właśnie też chciałem zapytać o co chodzi z tym 2.0T? swap czy stroker? choć pewnie przy tym drugim to już poszlibyście na maxa
  14. YoGi1984

    Awaryjne chyba gasną jak can się uśpi wiec nie tak odrazu po zamknięciu auta
  15. YoGi1984

    Ale koledze nie chodzi o odbłyśnik, tylko o regeneracje samej soczewki - na czym to polega?bo ja też się jeszcze nie spotkałem z regeneracja soczewki? no chyba że mówimy o przetarciu szmatką z kurzu:D