shogu 4 Posted May 23 Share Posted May 23 Cześć, jak wam się widzi ten wykresik? Nie za mały przyrost na zdrowa serie? Z mechaniki wrzucony: FMIC, wtryski S3 BAM, pompa paliwa dw65v, dp plus cały układ wydechowy na 2,75”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted May 23 Share Posted May 23 Coś słabiutko. Lepsze wyniki są bez żadnych modyfikacji. Pokaż logi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shogu 4 Posted May 23 Author Share Posted May 23 Kurczę właśnie vcds mi padł jakiś czas temu, jestem w stanie zrobić logi apka z telefonu, tylko co dokładnie potrzebne bo podziału na grupy tam nie ma? Trochę mnie zdziwił wynik tym bardziej ze pełen serwis był robiony przed hamowaniem… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 210 Posted May 23 Share Posted May 23 Nie trzeba być ekspertem żeby to ocenic na oko że coś poszło nie tak. No chyba że to wykres z diesla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shogu 4 Posted May 25 Author Share Posted May 25 (edited) Wrzucam logi do wglądu: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /... czego tutaj brakuje, bo coś napewno jest nie tak.. Edited May 25 by shogu Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted May 25 Share Posted May 25 (edited) Gratuluje temu co wypuścił auto w takim stanie. Na pewno ta pompa paliwa trzyma 4 bary? Bo czasy wtrysków za duże jak na to wszystko co widać w logach. Edited May 25 by przem8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shogu 4 Posted May 25 Author Share Posted May 25 11 minut temu, przem8 napisał(a): Przepływka zaniża. Gratuluje temu co wypuścił auto w takim stanie. Nie jestem specem w dziedzinie chipa, wiec po logach przeplywka zaniża ponieważ? Zły set up czy tez już nie wymaga? Nie wiem jakie kroki podjąć co do reklamacji chipa i czy godzić się na korekty czy tez wgrywać serie i domagać się zwrotu środków Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelonek1 272 Posted May 25 Share Posted May 25 1 minutę temu, shogu napisał(a): czy godzić się na korekty czy tez wgrywać serie i domagać się zwrotu środków Jak ktoś Ci oddał auto w takim stanie to lepiej niech Ci już nic nie poprawia Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted May 25 Share Posted May 25 (edited) Przeplyw masz jak w serii w sumie, doładowanie górą niewiele większe od serii, czasy wtrysków nieadekwatne do setupu. Dramat. A i turbo przeładowuje. Jak zapłaciłeś za to więcej jak 300zl to nieźle zostałeś w bambuko zrobiony 😆 Edited May 25 by przem8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 423 Posted May 25 Share Posted May 25 Ile by nie zapłacił to został wydymany. Zapłacić za zepsucie softu to deal życia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 210 Posted May 26 Share Posted May 26 Jedz wgraj serie i niech oddaja kase, jeśli w takim stanie oddali auto to raczej bym im juz nie zaufał, co do auta najlepiej zdiagnozować je na seryjnych wtryskach, przepływka i pompa pewnie do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shogu 4 Posted Saturday at 10:37 PM Author Share Posted Saturday at 10:37 PM Podpięty manometr i wynik taki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
YoGi1984 41 Posted Sunday at 09:45 AM Share Posted Sunday at 09:45 AM 2,6bara? że też to auto ci jeszcze odpala Link to comment Share on other sites More sharing options...
shogu 4 Posted Monday at 06:45 AM Author Share Posted Monday at 06:45 AM (edited) Jaki powinien być czas wtrysku na dobrej mapie, lecąc wg wzoru 60x2/rpm x 1000 te na tej mapie mieszczą się w czasach? @przem8 pompka sprawdzona manometrem, na postoju i pod butem stale 2,6 bara. Co do przepływki liczymy 130x1,25? Jeżeli tak to wychodziłaby seria @YoGi1984 pali od strzała dlatego tez nie byłem świadom problemu dopóki logi nie zostały zrobione Edited Monday at 06:50 AM by shogu Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted Monday at 07:02 AM Share Posted Monday at 07:02 AM Ciśnienie musi być stałe 4bary. Pompa do wymiany albo filtr paliwa, w którym jest regulator ciśnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YoGi1984 41 Posted Monday at 08:17 AM Share Posted Monday at 08:17 AM Sorry za zament, ale teraz dopiero dopatrzyłem że manometrem mierzysz ciśnienie paliwa a nie kompresje, dlatego też się zdziwiłem że to auto w ogóle pali i tak jak Przemo pisze, ciśnienie powinno być 4bary stałe, jeśli filtr paliwa to tylko ori Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 423 Posted Monday at 09:08 AM Share Posted Monday at 09:08 AM (edited) 52 minuty temu, YoGi1984 napisał(a): Sorry za zament, ale teraz dopiero dopatrzyłem że manometrem mierzysz ciśnienie paliwa a nie kompresje, dlatego też się zdziwiłem że to auto w ogóle pali i tak jak Przemo pisze, ciśnienie powinno być 4bary stałe, jeśli filtr paliwa to tylko ori W oryginalnych też są sztuki, które mają regulator z fabryki uszkodzony, a ich zwrócenie jest niemożliwe, o ile nie było to montowane w ASO. Są filtry bez tego regulatora, widziałem że MANN je produkuje. Edited Monday at 09:10 AM by Langista Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted Monday at 10:53 AM Share Posted Monday at 10:53 AM 1 godzinę temu, Langista napisał(a): Są filtry bez tego regulatora, widziałem że MANN je produkuje. I co wtedy będzie utrzymywać stałe ciśnienie w układzie? Trzeba przerobić cały układ na taki jak był w a4 b5. 1 godzinę temu, Langista napisał(a): zwrócenie jest niemożliwe, o ile nie było to montowane w ASO. Jest możliwe ale musisz im to udowodnić, czyli udać się samochodem do aso skąd kupiony był filtr, a oni na miejscu zweryfikują czy masz rację. Nie daj boze auto po chipie, bo Ci powiedzą, że to tego wina😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 423 Posted Monday at 11:15 AM Share Posted Monday at 11:15 AM (edited) Przy dzisiejszej jakości produktów, trzeba będzie powoli przerabiać te systemy żeby uniknąć problemów. Cokolwiek by nie było, będą szukać usterki gdzie indziej i koniec końców dostaniesz nowy filtr i rachunek za cały dzień szukania 😅 a jeszcze będą chcieli wymienić pompę paliwa po drodze 😁 Edited Monday at 11:25 AM by Langista Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 766 Posted Monday at 11:37 AM Share Posted Monday at 11:37 AM Kupiłem cały kosz vdo po przygodach z chinczykami, wyciem i co? Nowa ori pompa dawała praktycznie zerowe ciśnienie. Mija miesiąc i się decyzji odnośnie reklamacji nie mogę doczekać. Kupiłem kolejnego chińczyka, który działa ale głośno. Jak to mówią wszystko jednym c**jem robione teraz😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now