Jump to content
IGNORED

Wykres po chipie opinia


shogu
Go to solution Solved by Łukasz13,

Recommended Posts

Cześć, jak wam się widzi ten wykresik?

Nie za mały przyrost na zdrowa serie?
Z mechaniki wrzucony:

FMIC, wtryski S3 BAM, pompa paliwa dw65v, dp plus cały układ wydechowy na 2,75”.

 

 

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Coś słabiutko. Lepsze wyniki są bez żadnych modyfikacji. Pokaż logi.

Link to comment
Share on other sites

Kurczę właśnie vcds mi padł jakiś czas temu, jestem w stanie zrobić logi apka z telefonu, tylko co dokładnie potrzebne bo podziału na grupy tam nie ma? Trochę mnie zdziwił wynik tym bardziej ze pełen serwis był robiony przed hamowaniem… 

Link to comment
Share on other sites

Nie trzeba być ekspertem żeby to ocenic na oko że coś poszło nie tak. No chyba że to wykres z diesla.

Link to comment
Share on other sites

Wrzucam logi do wglądu:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

czego tutaj brakuje, bo coś napewno jest nie tak.. 

Edited by shogu
Link to comment
Share on other sites

 Gratuluje temu co wypuścił auto w takim stanie. Na pewno ta pompa paliwa trzyma 4 bary? Bo czasy wtrysków za duże jak na to wszystko co widać w logach.

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

11 minut temu, przem8 napisał(a):

Przepływka zaniża. Gratuluje temu co wypuścił auto w takim stanie.

Nie jestem specem w dziedzinie chipa, wiec po logach przeplywka zaniża ponieważ? Zły set up czy tez już nie wymaga? Nie wiem jakie kroki podjąć co do reklamacji chipa i czy godzić się na korekty czy tez wgrywać serie i domagać się zwrotu środków 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, shogu napisał(a):

czy godzić się na korekty czy tez wgrywać serie i domagać się zwrotu środków

Jak ktoś Ci oddał auto w takim stanie to lepiej niech Ci już nic nie poprawia :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Przeplyw masz jak w serii w sumie, doładowanie górą niewiele większe od serii, czasy wtrysków nieadekwatne do setupu.

Dramat. A i turbo przeładowuje.

Jak zapłaciłeś za to więcej jak 300zl to nieźle zostałeś w bambuko zrobiony ?

Edited by przem8
Link to comment
Share on other sites

Ile by nie zapłacił to został wydymany. Zapłacić za zepsucie softu to deal życia.

Link to comment
Share on other sites

Jedz wgraj serie i niech oddaja kase, jeśli w takim stanie oddali auto to raczej bym im juz nie zaufał, co do auta najlepiej zdiagnozować je na seryjnych wtryskach, przepływka i pompa pewnie do wymiany.

Link to comment
Share on other sites

Podpięty manometr i wynik taki: 

 

IMG_4248.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2,6bara? że też to auto ci jeszcze odpala

Link to comment
Share on other sites

Jaki powinien być czas wtrysku na dobrej mapie, lecąc wg wzoru 60x2/rpm x 1000 te na tej mapie mieszczą się w czasach?
 

@przem8 pompka sprawdzona manometrem, na postoju i pod butem stale 2,6 bara. Co do przepływki liczymy 130x1,25? Jeżeli tak to wychodziłaby seria 

 

@YoGi1984 pali od strzała dlatego tez nie byłem świadom problemu dopóki logi nie zostały zrobione 

Edited by shogu
Link to comment
Share on other sites

Ciśnienie musi być stałe 4bary. Pompa do wymiany albo filtr paliwa, w którym jest regulator ciśnienia.

Link to comment
Share on other sites

Sorry za zament, ale teraz dopiero dopatrzyłem że manometrem mierzysz ciśnienie paliwa a nie kompresje, dlatego też się zdziwiłem że to auto w ogóle pali:D i tak jak Przemo pisze, ciśnienie powinno być 4bary stałe, jeśli filtr paliwa to tylko ori

Link to comment
Share on other sites

52 minuty temu, YoGi1984 napisał(a):

Sorry za zament, ale teraz dopiero dopatrzyłem że manometrem mierzysz ciśnienie paliwa a nie kompresje, dlatego też się zdziwiłem że to auto w ogóle pali:D i tak jak Przemo pisze, ciśnienie powinno być 4bary stałe, jeśli filtr paliwa to tylko ori

W oryginalnych też są sztuki, które mają regulator z fabryki uszkodzony, a ich zwrócenie jest niemożliwe, o ile nie było to montowane w ASO. Są filtry bez tego regulatora, widziałem że MANN je produkuje.

Edited by Langista
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

Są filtry bez tego regulatora, widziałem że MANN je produkuje.

I co wtedy będzie utrzymywać stałe ciśnienie w układzie? Trzeba przerobić cały układ na taki jak był w a4 b5.

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

zwrócenie jest niemożliwe, o ile nie było to montowane w ASO.

Jest możliwe ale musisz im to udowodnić, czyli udać się samochodem do aso skąd kupiony był filtr, a oni na miejscu zweryfikują czy masz rację. Nie daj boze auto po chipie, bo Ci powiedzą, że to tego wina?

Link to comment
Share on other sites

Przy dzisiejszej jakości produktów, trzeba będzie powoli przerabiać te systemy żeby uniknąć problemów.

 

Cokolwiek by nie było, będą szukać usterki gdzie indziej i koniec końców dostaniesz nowy filtr i rachunek za cały dzień szukania ? a jeszcze będą chcieli wymienić pompę paliwa po drodze ?

Edited by Langista
Link to comment
Share on other sites

Kupiłem cały kosz vdo po przygodach z chinczykami, wyciem i co? Nowa ori pompa dawała praktycznie zerowe ciśnienie. Mija miesiąc i się decyzji odnośnie reklamacji nie mogę doczekać. Kupiłem kolejnego chińczyka, który działa ale głośno.

Jak to mówią wszystko jednym c**jem robione teraz?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...