Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Brak kompresji! PILNE a4 b5 1,8 adr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Mam problem z kompresją po złożeniu silnika. Po skręcałem wszystko do kupy próba odpalenia a tu nic kręci lekko brak żadnych oznak życia. Strzeliło parę razy z dolotu bo rozrząd źle brat złożył po ponownym złożeniu na znaki jest okej ale dalej brak kompresji. Założona stara uszczelka pod głowicę została i niestety nie wiem kiedy ona była wymieniana widać jak sie poci jutro jadę po nową uszczelkę i moze cos to da. Olej do filtra dociera pompa chodzi itp. Przed rozłożeniem silnika chodziło dobrze tylko teraz po poskładaniu góry coś nie idzie przypuszczam tą uszczelkę ale chciał bym po słuchać waszych rad!

Opublikowano

Po pierwsze to nigdy się nie zakłada starej uszczelki pod głowicę 2 raz nawet jeśli na nowej zrobiłeś kilometr, zawsze po odkręceniu następna uszczelka musi być nowa nie ważne w jakim stanie. Po drugie to jak brat za pierwszym razem złożył źle rozrząd to pogięte zawory, silnik jest kolizyjny, pogięło zawory i do wymiany głowica albo same zawory zależy jak to wygląda. Brak kompresji może świadczyć o tym że albo (stara uszczelka się rozleciała) albo zawory pogięte ale stawiałbym na to drugie.

Opublikowano

zle ustawił rozrząd ale o ile zebów żle jak jeden czy 2 to nic sie nie powinno stać, a łańcuch miedzy wałkami dobrze ustawił?

Opublikowano

Zawory proste nic nie pokrzywione wszystko ładnie się zamyka. Tak łańcuch był okej tylko źle był jeden wałek ustawiony dzisiaj jade po nową uszczelkę i będę dalej składać i zobaczymy efekty 

Opublikowano

Piszę kolejny post! Więc tak zawory jednak dostały po d*pie nie zamykają się 4 głowicy nie opłaca juz się regenerować! Teraz pytanie czy podejdzie od innego silnika jakaś głowica czy tylko od tego modelu ADR?

Opublikowano (edytowane)

TO było proste że zawory pogięło jak ktoś nie umie ustawiać rozrządu to nie powinien ręce pchać mimo wszystko, ja jak miałem do ustawienia rozrząd a nie umiałem to zasięgnąłem pomocy u innych którzy robili to dziesiątki razy. Co do głowicy po co sobie życie utrudniać, kup do ADR głowice z ADR a nie kombinować, i tak ceny to nie zmieni, czasem opłaci się nawet cały słupek kupić niż samą głowicę, bywają takie okazje. Także nie kombinuj jak jest ADR to ma być ADR i za drugim razem przemyśl komu dajesz silnik do skręcania bo jak widzisz to teraz nie tylko zawory dostały po du*ie a i portfel. 

Edytowane przez Adrian1727
Opublikowano

Składał to nie raz więc wie jak sie rozrząd ustawia ale niestety tez na wałkach znaków nie było widac bo były brudem zawalone czego sam nie widziałem ale trudno stało się wiec nie ma co płakać a co do głowicy to za 150zł spokojnie moge kupić a tą głowice może zrobię kiedyś i sprzedam lub będzie w zapasie. Mimo to dzięki za odpowiedzi 

Opublikowano

4 zawory wymienić na nowe to koszt jakieś 120 zł. Może jednak zrobić niż szukać innej ? To głowice do ADR tak potaniały ? szukałem 2 lata temu to za mniej jak 400zł nic nie było ciekawego do kupienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...